Κατάληψη σε δύο σχολεία στην Πάτρα για τις μάσκες
Δύο καταλήψεις πραγματοποιούνται σε σχολεία στην περιοχή της Πάτρας με αίτημα των μαθητών να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις.
- Νοσοκομείο Ρίου: Εγκαινιάστηκε η πρώτη μονάδα covid για παιδιά
- Κρούσμα κορωνοϊού σε μαθητή γυμνασίου στον Πύργο
- Βίντεο δείχνει τους δράστες του εμπρησμού της Μόριας



