Δύο νέοι θάνατοι σε Αθήνα και Αλεξανδρούπολη
Στους 408 ο συνολικός αριθμός των θυμάτων της πανδημίας στην Ελλάδα
Δύο ακόμη άνθρωποι κατέληξαν έχοντας προσβληθεί από τον νέο κορωνοϊό.
Πρόκειται για έναν 82χρονο που άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα στο νοσοκομείο Σωτηρία, όπου νοσηλευόταν και έναν 72χρονο που είχε μεταφερθεί από τη Λήμνο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου και κατέληξε σήμερα το πρωί.
Και οι δύο είχαν υποκείμενα νοσήματα.
- Όλυμπος: Επιχείρηση διάσωσης 45χρονου ορειβάτη
- Χρυσοχοΐδης: Αυτή η κρίση με τον κορωνοϊό δεν είναι σαν του 2010, ούτε σαν φάρσα
- Ιωάννινα: Κρούσμα κορωνοϊού σε παιδίατρο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου



