Μαριέττα Γιαννάκου: Στο νοσοκομείο η πρώην υπουργός
Οι γιατροί έχουν ήδη προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστωθεί το πρόβλημα υγείας της κ. Γιαννάκου
Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε το βράδυ του Σαββάτου η Μαριέττα Γιαννάκου, καθώς αισθάνθηκε δύσπνοια. Η πρώην υπουργός βρισκόταν στην Αργολίδα και συγκεκριμένα στο Κρανίδι Ερμιονίδας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ιστοσελίδας argolikeseidhseis.gr, η κ. Γιαννάκου μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Ναυπλίου στις 10 το βράδυ.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι γιατροί έχουν ήδη προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστωθεί το πρόβλημα υγείας της κ. Γιαννάκου και το πιο πιθανό είναι να γίνει εισαγωγή ώστε να λάβει φαρμακευτική αγωγή και να παρακολουθήσουν την πορεία της.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για την κατάσταση της υγείας της πρώην υπουργού.
- Χωρίς μάσκες σε εσωτερικούς χώρους οι εμβολιασμένοι τον Ιούλιο
- Ανθρωποκυνηγητό μετά τον βιασμό της καθαρίστριας – Οργή από τον κόσμο
- Γλυκά Νερά: Ο πιλότος είχε καταλάβει – Ομολόγησε πριν του παραθέσουν τα στοιχεία
Πηγή:argolikeseidhseis.gr



