Πέτσας για ΔΕΗ: Από 1,40 ευρώ η μετοχή το 2019 έφτασε σήμερα κοντά στα 8
"Στόχος είναι η αξιοποίηση και ιδιωτικών κεφαλαίων"
«Κάποιοι οι οποίοι είχαν χρυσό στα χέρια τους τον έκαναν κάρβουνο», δήλωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας, εννοώντας τον ΣΥΡΙΖΑ, συμπληρώνοντας ότι «Θυμίζω τον Μάιο του 2019 η τιμή της μετοχής της ΔΕΗ ήταν περίπου 1,40 ευρώ, σήμερα είναι κοντά στα 8 ευρώ και είχε ξεπεράσει τα 10 ευρώ, πριν ανακοινωθεί η Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου».
«Κανείς δεν ξεπουλάει τίποτα. Στόχος είναι η αξιοποίηση και ιδιωτικών κεφαλαίων, με την εταιρεία πάντοτε υπό τον έλεγχο του Κράτους, ώστε να υπάρξουν επενδύσεις και να υπάρξει τελικά όφελος για τους καταναλωτές, σε ότι αφορά τις τιμές του ρεύματος», τόνισε, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
- Εντατικά προχωρούν οι συμψηφισμοί οφειλών ΕΝΦΙΑ και φόρου εισοδήματος
- Γ. Στουρνάρας: Έρχεται δεκαετία με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης
- Τις επόμενες ημέρες η ψήφιση της ρύθμισης για την κατάργηση του φόρου γονικής παροχής



