Τραγωδία στον Ωρωπό: Δύο νεκροί μετά από πτώση αυτοκινήτου στο λιμάνι
Στο αυτοκίνητο επέβαιναν δύο ηλικιωμένοι
Τραγωδία σημειώθηκε στο λιμάνι του Ωρωπού με δύο άτομα να χάνουν τη ζωή του όταν έπεσαν στη θάλασσα με το αυτοκίνητό τους.
Στο αυτοκίνητο επέβαιναν δύο ηλικιωμένοι και κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες βρέθηκαν με το όχημά τους στη θάλασσα.
Αμεσα σήμανε συναγερμός στην περιοχή ωστόσο τα δύο άτομα εγκλωβίστηκαν στην καμπίνα του αυτοκινήτου χάνοντας τη ζωή τους.
- Αγόρασε πλαστό πιστοποιητικό από τη Βουλγαρία και τώρα νοσηλεύεται διασωληνωμένος
- 15χρονος σημάδεψε με πιστόλι αστυνομικούς και ακινητοποίησε το περιπολικό τους
- Ξεκινά τη Δευτέρα η μετεκπαίδευση της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.



