Το νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας και το σχόλιο του Κυρ. Μητσοτάκη
"Στην νέα τετραετία ψηφιοποιούμε όλο το Δημόσιο-Προχωράμε σταθερά, τολμηρά, μπροστά", ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασε το βράδυ της Τετάρτης στο διαδίκτυο νέο σποτ της ΝΔ για την ψηφιοποίηση και έγραψε:
«Ναι, η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει σημαντικά. Όμως όχι, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Μέσα στην επόμενη τετραετία ψηφιοποιούμε όλο το Δημόσιο. Γιατί η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω σε ένα παρελθόν γεμάτο ουρές και ταλαιπωρία. Προχωράει σταθερά, τολμηρά, μόνο μπροστά».
- Άγιον Όρος: Εντοπίστηκε σορός μοναχού – Πιθανολογείται ότι ανήκει στον 60χρονο που αγνοείται
- ΣΥΡΙΖΑ: Η κ. Γκάγκα δεν θα μπορέσει να κρύψει την κοροϊδία σε βάρος των εργαζομένων στη δημόσια Υγεία
- Εκλογές 2023: Δείτε τους υποψήφιους όλων των κομμάτων σε όλη την Ελλάδα




