Ηράκλειο: 17,5 χρόνια κάθειρξη στον διευθυντή Γυμνασίου για σεξουαλική κακοποίηση μαθήτριας
Μετά το ηχητικό ντοκουμέντο, ο 64χρονος ομολόγησε - Tο ΜΟΔ τον έκρινε ένοχο για τρεις από τις τέσσερις αποδιδόμενες πράξεις, δεν του αναγνώρισε ελαφρυντικό και δεν έδωσε ανασταλτικό στην έφεση
Για "στιγμιαίο λάθος" φέρεται να έκανε λόγο στην απολογία του ο διευθυντής Γυμνασίου και προπονητής πολεμικών τεχνών που κάθισε στο εδώλιο του ΜΟΔ Ηρακλείου με την κατηγορία της σεξουαλικής κακοποίησης ανήλικης μαθήτριας του.
Ο 64χρονος αναγκάστηκε να ομολογήσει αφ' ότου η συνήγορος υποστήριξης της κατηγορίας κ. Μαρίνα Παναγιωτάκη προσκόμισε στο δικαστήριο ηχητικό ντοκουμέντο που φέρεται να είχε καταγράψει το κορίτσι με το κινητό του. Ο κατηγορούμενος διευθυντής φέρεται να ζήτησε συγνώμη από τη μητέρα του παιδιού, ισχυριζόμενος ότι δεν ξέρει τι τον έπιασε και προέβη σε τέτοιες καταδικαστέες πράξεις και ότι όλο αυτό ήταν κάτι στιγμιαίο.
Το ΜΟΔ Ηρακλείου τον έκρινε ένοχο για τρεις από τις τέσσερις αποδιδόμενες κατηγορίες-τον απάλλαξε για την κατηγορία του βιασμού-δεν αναγνώρισε ελαφρυντικά και δεν έδωσε ανασταλτικό στην έφεση. Η συνολική ποινή κάθειρξης που επιβλήθηκε στον κατηγορούμενο είναι 17,5 έτη.
Να σημειωθεί ότι στο δικαστήριο παραδόθηκε και ένα γράμμα της ανήλικης προς την έδρα με το οποίο ουσιαστικά ζητούσε την παραδειγματική τιμωρία του "δασκάλου" της, όπως συνέχισε να τον αποκαλεί, και την παραμονή του στη φυλακή.
Ο κατηγορούμενος είχε κριθεί προσωρινά κρατούμενος τον Ιούνιο του 2025 και μέχρι και σήμερα ήταν προφυλακισμένος. Η επίμαχη καταγγελία είχε γίνει από την ανήλικη και τη μητέρα της και αφορούσε περιστατικό που φέρεται να είχε εκτυλιχθεί στα τέλη Μαρτίου του 2025. Καθηγητής και μαθήτρια συνταξίδευαν από Πειραιά προς Ηράκλειο, με την έγκριση της μητέρας της ανήλικης, προκειμένου το παιδί να παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια πολεμικών τεχνών. Τότε, είχε αναφερθεί, ότι μαζί θα ήταν και άλλες δύο μαθήτριες, όμως την τελευταία στιγμή ο προπονητής ισχυρίστηκε ότι από μέρους τους είχε υπάρξει ματαίωση την τελευταία στιγμή και έτσι η ανήλικη ταξίδεψε μόνη της μαζί του. Στην επιστροφή από Πειραιά, ο κατηγορούμενος φέρεται να προχώρησε σε γενετήσιες πράξεις σε βάρος της μαθήτριας, μέσα στην καμπίνα. Έχει καταγγελθεί ακόμα ότι ο ίδιος προέβη σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της και σε δεύτερο χρόνο, στα τέλη Απριλίου.
Μαρίνα Παναγιωτάκη: "Aπόφαση που στέλνει σαφές μήνυμα"
Σε δήλωση της μετά την απόφαση του ΜΟΔ Ηρακλείου, η δικηγόρος της οικογένειας της μαθήτριας κ. Μαρίνα Παναγιωτάκη, ανέφερε χαρακτηριστικά:
"Η σημερινή απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου αποτελεί μια σημαντική δικαίωση για την ανήλικη μαθήτρια , η οποία από την πρώτη στιγμή επέδειξε ιδιαίτερο θάρρος και συνέπεια, στην περιγραφή των γεγονότων που βίωσε. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι καθ’ όλη την διάρκεια αυτής της διαδικασίας από την ανάκριση κιόλας ο κατηγορούμενος αρνούνταν κατηγορηματικά τις πράξεις που του αποδίδονταν επιχειρώντας να αντικρούσει την καταγγελία και να πείσει ότι τα καταγγελλόμενα περιστατικά δεν είχαν λάβει χώρα, και όλα ήταν μία πλεκτάνη. Ωστόσο, κατά την διάρκεια της αποδεικτικής διαδικασίας αναδείχθησαν κρίσιμα στοιχεία της υπόθεσης , μετά την αναπαραγωγή, για πρώτη φορά, του ηχητικού υλικού. Μετά την τελευταία εξέλιξη ο κατηγορούμενος παραδέχθηκε τις πράξεις του, δηλώντας ότι όσα είχε καταγγείλει η ανήλικη ήταν απόλυτα αληθή.
Το Δικαστήριο , αξιολογώντας το σύνολο του αποδεικτικού υλικού την εν γένει συμπεριφορά του, καθ όλη τη διάρκεια της ποινικής διαδικασίας, από την αστυνομική προανάκριση μέχρι σήμερα, κρίνοντας ένοχο τον Γυμνασιάρχη για τις πράξεις της κατάχρησης , της προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας και της οπλοκατοχής, δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό , επιβάλλοντας συνολική ποινή κάθειρξης 17 ετών και 6 μηνών καθώς και χρηματική ποινή ύψους 5.500€. Η απόφαση αυτή στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι τα εγκλήματα που στρέφονται κατά της παιδικότητα και της αγνότητας, αντιμετωπίζονται με τη δέουσα αυστηρότητα και προσοχή από την Ελληνική Δικαιοσύνη. Παράλληλα , αναδεικνύει τη σημασία της ενθάρρυνσης των θυμάτων να καταγγέλλουν τέτοιες πράξεις , γνωρίζοντας ότι η Δικαιοσύνη μπορεί να σταθεί αρωγός στην προσπάθεια τους για δικαίωση. Σήμερα έκλεισε ένας ιδιαίτερα δύσκολος κύκλος για την εντολέα μου και την οικογένεια της. Η δικαστική αυτή κρίση αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία αποκατάστασης της εμπιστοσύνης της και στην προσπάθεια επούλωσης του τραύματος που υπέστη η ανήλικη".
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Χανιά: Διεθνές συνέδριο για τον Φονταμενταλισμό στην Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης
- Τσαγκαράκης για την καθαριότητα στο Ηράκλειο: «Εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα»
- Χασισοφυτεία: Στη φυλακή ο ηλικιωμένος πατέρας, ελεύθερος με όρους ο γιος




