Ηράκλειο: Ανήλικος πήγε να παίξει ποδόσφαιρο και κατέληξε... τραυματισμένος
Έπεσε το τέρμα πάνω στο πόδι του - Τι καταγγέλει η μητέρα του
Σε περιπέτειες μπήκε ένας ανήλικος μαθητής χθες στο Ηράκλειο, ο οποίος, σύμφωνα με την καταγγελία της μητέρας του στο Cretalive, πήγε να παίξει ποδόσφαιρο με τους φίλους του σε μικρό γήπεδο στην οδό Καζαντζίδη και κατέληξε με τραύμα στο αριστερό πόδι!
Το 9χρονο αγόρι βρισκόταν στο τέρμα και με μια μπαλιά αυτό μετακινήθηκε έπεσε πάνω στο πόδι του!
Image
Όπως λέει η μητέρα, για καλή τους τύχη, δεν έπεσε στο κεφάλι του παιδιού...
Να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο γήπεδο παίζουν καθημερινά μικρά παιδιά.
Το περιστατικό καταδεικνύει την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται το συγκεκριμένο γήπεδο αλλά και άλλοι χώροι αναψυχής και παιχνιδιού που καθημερινά κατακλύζονται από μικρά παιδιά...
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Βορίζια: Σήμερα οι απολογίες μελών της οικογένειας Καργάκη για τη βόμβα
- Καιρός: Ζέστη και βοριάδες σήμερα στην Κρήτη
- Παρουσία της υπουργού Παιδείας, εγκαινιάζεται το Κέντρο Καινοτομίας Κρήτης




