ΗΠΑ: Ισραήλ και Λίβανος υπέγραψαν συμφωνία πλαίσιο στην Ουάσινγκτον
Το βράδυ της Παρασκευής οι ΗΠΑ, το Ισραήλ και ο Λίβανος υπέγραψαν τριμερή συμφωνία-πλαίσιο
Οι ΗΠΑ, το Ισραήλ και ο Λίβανος υπέγραψαν σήμερα στην Ουάσιγκτον μια τριμερή συμφωνία-πλαίσιο στην οποία κατέληξαν έπειτα από εντατικές συνομιλίες στην αμερικανική πρωτεύουσα.
Το περιεχόμενο της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκε, όμως ο δεδηλωμένος στόχος είναι να ανοίξει ο δρόμος για «μια βιώσιμη ειρήνη και ασφάλεια», όπως είπε ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε μια συμφωνία-πλαίσιο μεταξύ της κυρίαρχης κυβέρνησης του Λιβάνου και της κυβέρνησης του Ισραήλ, με τη μεσολάβηση των ΗΠΑ» είπε ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας πριν από τις υπογραφές, προσθέτοντας ότι το κείμενο θέτει «ένα πλαίσιο για τη βιώσιμη ειρήνη και ασφάλεια».
Υπό την αιγίδα των ΗΠΑ, ο Λίβανος και το Ισραήλ ξεκίνησαν στα μέσα Απριλίου απευθείας συνομιλίες στην Ουάσιγκτον, τις πρώτες έπειτα από πολλές δεκαετίες μεταξύ των δύο χωρών.
- Βενεζουέλα-σεισμός: Περισσότεροι από 50.000 οι αγνοούμενοι, σύμφωνα με αξιωματούχο του ΟΗΕ
- Βενεζουέλα: Ανέβηκε κι άλλο ο αριθμός των νεκρών από τους δίδυμους σεισμούς - Γυναίκα γέννησε μέσα στα χαλάσματα!
- ΗΠΑ: Κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν



