Λύκειο Ν. Αλικαρνασσού: "Η πραγματική επιτυχία είναι η διαδρομή που διανύσατε"
Το "ευχαριστώ" του σχολείου στους μαθητές του.
Ένα συγκινητικό μήνυμα στέλνει η διεύθυνση και ο σύλλογος διδασκόντων του Λυκείου Ν. Αλικαρνασσού, μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων.
Το "ευχαριστώ" του σχολείου έχει ως εξής:
"Η αγωνία της ανακοίνωσης των βαθμολογιών τελείωσε.
Νιώθουμε την ανάγκη να πούμε ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ένα ακόμη μεγαλύτερο ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε κάθε έναν από εσάς ξεχωριστά.
Για την επιμονή σας στις δύσκολες στιγμές. Για το πείσμα σας να κυνηγήσετε τα όνειρά σας. Για το χαμόγελό σας που δεν χάθηκε παρά την πίεση.
Η πραγματική επιτυχία είναι η διαδρομή που διανύσατε και τα εφόδια που αποκτήσατε.
Είτε το αποτέλεσμα είναι αυτό που περιμένατε είτε όχι, να θυμάστε ότι η ζωή είναι γεμάτη εναλλακτικές διαδρομές και ευκαιρίες.
Είμαστε περήφανοι για εσάς. Καλή ζωή να έχετε με υγεία και καλοσύνη."
- Σεισμός 3,6 Ρίχτερ τα ξημερώματα του Σαββάτου στην Κρήτη
- Νέα επιχείρηση διάσωσης αλλοδαπών ανοιχτά της Γαύδου
- Δημοτικό Συμβούλιο Κισσάμου: Τακτική συνεδρίαση και ειδικές συνεδριάσεις για έργα, διοικητικά θέματα και εγκρίσεις ισολογισμών







