Πάτρα: Στο νοσοκομείο ποδηλάτισσα, έσπασε τον αγκώνα της
Τι δήλωσε η ίδια
Τελειωμό δεν έχουν τα σοβαρά ατυχήματα στον ποδηλατόδρομο της οδού Όθωνος Αμαλίας, στην Πάτρα. Σύμφωνα με το tempo24, το συγκεκριμένο σημείο χαρακτηρίζεται από πολλούς ως επικίνδυνη «παγίδα» για τους ποδηλάτες, καθώς τα περιστατικά πτώσεων και τραυματισμών πληθαίνουν.
Δυστυχώς, ένα ακόμη σημειώθηκε, με γυναίκα να σπάει τον αγκώνα της πέφτοντας με το ποδήλατο και να μεταφέρεται στο νοσοκομείο. Η ίδια σε δηλώσεις της για το περιστατικό αναφέρει μιλώντας στο tempo24: “Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, περίπου στις 20:30, ενώ κινούμουν με το ποδήλατό μου, η ρόδα μου μαγκώθηκε στις σιδηροδρομικές γραμμές απέναντι από τα νέα ΚΤΕΛ, σε ένα σημείο που αποτελεί πραγματική παγίδα για τους ποδηλάτες. Έπεσα και τραυματίστηκα σοβαρά, υπέστην κάταγμα στον αγκώνα, μεταφέρθηκα με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο και έπειτα από μεγάλη ταλαιπωρία και αλλεπάλληλες εξετάσεις, απέφυγα το χειρουργείο την τελευταία στιγμή”.
- Τσουκαλάς: Η κυβέρνηση προσπαθεί να ελέγξει πλήρως την Τοπική Αυτοδιοίκηση
- Μαρία Καρυστιανού: «Δεν αναζητάμε "επώνυμους", αλλά ανθρώπους με καθαρότητα νου και ψυχής»
- Ναύπακτος: Φωτιά σε δασική έκταση στην Κάτω Μαμουλάδα – Στη «μάχη» κατάσβεσης τρία εναέρια μέσα







