Λασίθι: Αστυνομικοί έδωσαν αίμα και ελπίδα ζωής

Πράξη αλληλεγγύης από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου

Μήνυμα ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς έστειλε η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου, η οποία πραγματοποίησε με επιτυχία εθελοντική αιμοδοσία, με τη συμμετοχή αστυνομικών και πολιτών. 

Η δράση είχε στόχο την ενίσχυση της τράπεζας αίματος και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας γύρω από τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας, αποδεικνύοντας ότι λίγα λεπτά από τον χρόνο κάθε αιμοδότη μπορούν να χαρίσουν ζωή και ελπίδα σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

 

Image
Πράξη αλληλεγγύης από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου

"Ως Ένωση, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Κινητής Μονάδας Αιμοδοσίας του Βενιζελείου Νοσοκομείου Ηρακλείου για την άψογη συνεργασία, τον επαγγελματισμό και τη διαρκή στήριξή τους στην υλοποίηση της δράσης. 

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε επίσης στους εθελοντές αιμοδότες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και στήριξαν έμπρακτα αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία, προσφέροντας το πολυτιμότερο δώρο: το αίμα τους.

Τέλος, ευχαριστούμε θερμά την επιχείρηση Chef Avenue για την ευγενική προσφορά γεύματος προς τους συμμετέχοντες, συμβάλλοντας στην επιτυχή ολοκλήρωση της δράσης.  

Image
Πράξη αλληλεγγύης από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου

Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια πράξη ανθρωπιάς που μας αφορά όλους. Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Λασιθίου θα συνεχίσει να στηρίζει και να διοργανώνει δράσεις κοινωνικής προσφοράς, προάγοντας τις αξίες της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού." τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της Ένωσης.

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Λασίθι

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση