Ένας αιώνας μπισκότα Παπαδοπούλου – Αύξησε τους όγκους σε όλες τις κατηγορίες το 2022

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Η εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, ανεβάζοντας τον αριθμό των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται στις 67. 

Έναν αιώνα λειτουργίας συμπλήρωσε το 2022 η Ε.Ι. Παπαδόπουλος (Μπισκότα Παπαδοπούλου) στην χώρα μας, έτος, που σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση, αποτέλεσε ορόσημο για την εταιρεία.

Οι πωλήσεις στην προηγούμενη χρήση διαμορφώθηκαν σε €216.164 χιλ ανεβασμένες σχεδόν κατά 17% (16,8%) συγκριτικά με το 2021 οπότε και ήταν €185.048 χιλ.

Ωστόσο, πτωτικά κατά 25,13% στα €11.859 χιλ έκλεισαν τα προ φόρων κέρδη, όπως επίσης και τα κέρδη μετά από φόρους με 9,6% και €11.587 χιλ.

Μπήκε στην τορτίγια το 2022

Ειδικότερα, η Μπισκότα Παπαδοπούλου κατάφερε να αυξήσει τους όγκους πωλήσεων και στις τέσσερις βασικές κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται, έχοντας μια συνολική αύξηση όγκου πωλήσεων της τάξεως του 4,8%. 

Οι τέσσερις βασικές κατηγορίες είναι:

  • Μπισκότο
  • Ψωμί
  • Αρτοσκευάσματα
  • Δημητριακά

Σημειώνεται ότι την άνοιξη του 2022 επέκτεινε την γκάμα των προϊόντων της, λανσάροντας τορτίγιες σε δύο γεύσεις, κλασική και ολικής άλεσης.

Περιόρισε τις αυξήσεις στις τελικές τιμές

Εν συνόψη, η διοίκηση της εταιρείας επισημαίνει για την χρήση του 2022 ότι οι διαταραχές της αγοράς (πόλεμος στην Ουκρανία, παγκόσμια ενεργειακή κρίση, η αύξηση πληθωρισμού, περιορισμένη διαθεσιμότητα των πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας παγκοσμίως) οδήγησε σε ραγδαία αύξηση τιμών, όπως ραγδαίες υπήρξαν και οι αυξήσεις στην ενέργεια και τα κόστη διανομής.

Όμως, έχοντας ενσυναίσθηση προς τους πελάτες της και τους τελικούς καταναλωτές των προϊόντων της και, αντιλαμβανόμενη την προσοχή προς την αύξηση του μέσου ετήσιου δείκτη τιμών καταναλωτή και τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών, απορρόφησε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους. Έτσι περιόρισε τις αυξήσεις στις τελικές τιμές καταναλωτή σε ποσοστά σημαντικά χαμηλότερα από τον πληθωρισμό με αποτέλεσμα όμως να μειωθεί η κερδοφορία της.

Υπεύθυνη διαχείριση του τιμοκαταλόγου και φέτος

Φέτος, παρά τις ασαφείς και ευμετάβλητες γεωπολιτικές και μακροοικονομικές προοπτικές εκτιμάται ότι η εταιρεία θα εξακολουθήσει να επιδεικνύει ανθεκτικότητα.

Παράλληλα αναμένεται ότι θα παρουσιάσει ισχυρές επιδόσεις με ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται.

Επίσης, με βάση τα όσα αναφέρονται στην ετήσια οικονομική έκθεση η εταιρεία θα συνεχίσει να ακολουθεί μια ορθολογική και υπεύθυνη διαχείριση του τιμοκαταλόγου της, να επενδύει στην ποιοτική εξέλιξη των προϊόντων της και να επιδιώκει τον συνεχή εκσυγχρονισμό και την επέκταση της παραγωγικής της υποδομής τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής της αλυσίδας και τη συγκράτηση των λειτουργικών της εξόδων.

Εξαγωγές σε 67 χώρες

Σε ό,τι αφορά την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, η εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της εισερχόμενη σε νέες, ανεβάζοντας τον αριθμό των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται στις 67. 

Παράλληλα, με την περαιτέρω εμβάθυνση και εξέλιξη στις ήδη δραστηριοποιούμενες χώρες κατάφερε να κλείσει το 2022 με διψήφιο ποσοστό συνολικής ανάπτυξης σε όγκο, επιβεβαιώνοντας τη διεθνή στρατηγική που έχει επιλέξει.



 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ