Ενισχύει τις εξαγωγές η Βιοτύρ και δίνει έμφαση σε ΗΠΑ και Καναδά

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Διατηρεί δίκτυο πωλήσεων σε 30 χώρες

Την παρουσία της στο εξωτερικό ενισχύει η Βιοτύρ, που διατηρεί δίκτυο πωλήσεων σε 30 χώρες, σημαντικότερες εκ των οποίων είναι οι Καναδάς, ΗΠΑ, Αγγλία και Γερμανία.

Στόχος της εταιρείας παραγωγής και εμπορίας τυροκομικών προϊόντων είναι ο τομέας των εξαγωγών να φτάσει εντός της επόμενης πενταετίας να αντιπροσωπεύει το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών της.

Για την τρέχουσα χρήση, οι εξαγωγές αναμένεται να κλείσουν στο 5% του κύκλου εργασιών.

Έκανε rebranding στο Τρίπολη

Παράλληλα, η εταιρεία, έχει προχωρήσει σε rebranding στο αυθεντικό τυρί Τρίπολη, ένα premium λευκό τυρί, το οποίο παράγεται στις εγκαταστάσεις της Βιοτύρ στην Τρίπολη. 

Συγκεκριμένα η Βιοτύρ, άλλαξε όλο τον σχεδιασμό, καθώς στόχος της είναι το προϊόν της να βγάζει ελληνικότητα και να διαφοροποιείται από τα ευρωπαϊκά λευκά τυριά, τα οποία δεν έχουν ούτε την ίδια ποιότητα, ούτε την ίδια γεύση.

Στους πάγκους super market το βαρελίσιο 

Η εταιρεία, που αποτελεί μια από τις πλέον παραδοσιακές εταιρείες στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων, ενισχύει την τοποθέτηση του βαρελίσιου τυριού στους πάγκους του super market. Πρόκειτια για έναν ιδιατέρως δημοφιλή κωδικό που λάνσαρε την τελευταία τριετία και από αρχές του 2022 μπήκε δυναμικά στους πάγκους των αλυσίδων όπως είναι My Market, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, Market In.

Επέκταση γραμμής συσκευασίας

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Βιοτύρ ολοκλήρωσε την επέκταση της γραμμής συσκευασίας προϊόντων άλμης, επένδυση που ανέρχεται σε €800 χιλ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ