Εξωδικαστικός: Ραγδαία αύξηση αιτήσεων, υπερδιπλάσια τα ραντεβού - Το σημαντικό εργαλείο

Newsroom
Newsroom

Από 1.1.2024 έως 31.3.2024 πραγματοποιήθηκαν 12.000 ραντεβού με μέσο όρο 4.000 ραντεβού μηνιαίως

Ολοένα και αυξάνονται εκείνοι που αναζητούν βοήθεια για την διαχείριση του ιδιωτικού χρέους μέσω των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.

Πέραν την ραγδαίας αύξησης των αιτήσεων για ένταξη στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό, μετά και τις βελτιώσεις που επήλθαν στο θεσμικό πλαίσιο, ήδη το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς τα ραντεβού στην ψηφιακή πλατφόρμα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης οφειλετών υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τον αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.

Συγκεκριμένα, από 1.1.2024 έως 31.3.2024 πραγματοποιήθηκαν 12.000 ραντεβού με μέσο όρο 4.000 ραντεβού μηνιαίως. Την αντίστοιχη περσινή περίοδο η οποία αντιστοιχεί και στο πρώτο τρίμηνο λειτουργίας της υπηρεσίας αυτής, τα  ραντεβού ήταν 1.900.

Η πλειοψηφία των εξυπηρετούμενων ραντεβού αφορούσε στον εξωδικαστικό μηχανισμό με ποσοστό 75,62% που αντιστοιχεί σε 9.030 ραντεβού ενώ 1699 ή 14,23% επί του συνόλου αφορούσε γενικές πληροφορίες διαχείρισης ιδιωτικού χρέους.

Σημαντικό εργαλείο

Ειδικά σε ότι αφορά στον εξωδικαστικό μηχανισμό η ψηφιακή πύλη αναδεικνύεται σε ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο για τους επαγγελματίες που έχουν την ιδιότητα του συμβούλου το 62% των ραντεβού γίνεται από αυτούς ενώ το 38% από τους ίδιους τους αιτούντες. Το 66% αφορά φυσικά πρόσωπα – επιτηδευματίες (τώρα είτε στο παρελθόν), το 22% μη επιτηδευματίες και το 12% νομικά πρόσωπα.

Η θεματολογία των ραντεβού για όλες τις υπηρεσίες (Εξωδικαστικός, βεβαίωση ευάλωτου, κώδικας δεοντολογίας, βεβαίωση χρηματοδοτικών φορέων κ.λπ) αφορά κυρίως υποστήριξη για τεχνικά θέματα κατά την υποβολή των αιτήσεων στην πλατφόρμα αλλά και γενικές πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα εργαλεία ρύθμισης οφειλών.

Αυτό που ωστόσο είναι σημαντικό και καταδεικνύει τόσο την επάρκεια του στελεχιακού δυναμικού της Γενική Γραμματείας είναι το ποσοστό που απεικονίζει την ικανοποίηση των πολιτών από την παρεχόμενη υπηρεσία καθώς προσεγγίζει το 95%, βάσει των 11.454 αξιολογήσεων.

Με την κατάλληλη εκπαίδευση

«Είμαστε υπερήφανοι στη ΓΓ Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους γιατί το ανθρώπινο δυναμικό μας αποτελείται από ανθρώπους που με ενσυναίσθηση και αίσθημα προσφοράς καταφέρνουν και παράσχουν καθημερινά υποστηρικτικές υπηρεσίες στους πολίτες και τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους. Έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση τόσο σε τεχνικό όσο και σε θεσμικό επίπεδο ώστε να παρέχουν την καθοδήγηση που χρειάζεται. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται από τα ιδιαιτέρως υψηλά επίπεδα ικανοποίησης του κοινού που λαμβάνει την υπηρεσία. Στη Γραμματεία εμπλουτίζουμε συνεχώς την εκπαίδευση και την προσθήκη θεματικών ενοτήτων υποστήριξης του κοινού, με στόχο πάντα να πραγματώνεται ο σκοπός της δημόσιας διοίκησης που είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών» δήλωσε στο imerisia.gr η Γενική Γραμματέας Θεώνη Αλαμπάση.

Οφειλέτες και εξουσιοδοτημένοι σύμβουλοι μπορούν να κλείσουν το ραντεβού τους είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Γενικής Γραμματείας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους στο 213.212.5730 είτε μέσω της ψηφιακής πύλης myEGDIX.live.gov.gr.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ