Γιατί η Aegean επιταχύνει το επενδυτικό της πλάνο το 2022

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Εμπλουτίζει το στόλο και σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω στα lounge εντός του 2022

Σε πιο γρήγορους ρυθμούς ξαναγύρισε η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της Aegean το 2022, με σκοπό να καλύψει το κενό που άφησε το πανδημικό 2021, υπογράμμισε ο Πρόεδρος της Aegean, Ευτύχιος Βασιλάκης στο πλαίσιο της 30ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Προσθέτει 11 αεροσκάφη στο στόλο το 2022
Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι φέτος στον στόλο της Aegean θα προστεθούν έντεκα νέα αεροσκάφη, με σκοπό να εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν γίνεται καλύτερα τους πελάτες της, με τον Πρόεδρο της Aegean να τονίζει εμφατικά ότι «η Aegean δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια», ενώ κάθε μήνα παραλαμβάνει νέα αεροσκάφη.

Τα σχέδια για τα lounges
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην πρόθεση της εταιρείας να επεκτείνει το περιβάλλον των lounges "και σε άλλα κομμάτια στην Αθήνα", επενδύοντας και σε υπηρεσίες.
"Προσπαθούμε να κάνουμε νέες επενδύσεις σε υπηρεσίες, όπως είναι το Wi Fi στα αεροπλάνα, και γενικά, σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη διαφοροποίηση υπερ του πελάτη, που να βοηθάει και στην πρώτη εικόνα και την ίδια την εταιρεία στην ανταγωνιστικότητά της".

Αξιοποίηση της καλής εικόνας που έχει η χώρα λόγω της διαχείρισης της πανδημίας

Τόνισε δε ότι στόχος της αεροπορικής είναι να διατηρήσει την έννοια της καλής υπηρεσίας και την εικόνα που έχει ο πελάτης για την Ελλάδα από τη διαχείριση της πανδημίας..

Ο Πρόεδρος της Aegean συμπλήρωσε ότι, φέτος, μετά από δύο χρόνια γεμάτα προκλήσεις, ο κλάδος έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει από νωρίς τη δραστηριότητά του, κάνοντας αυτό που ξέρει καλύτερα για κάθε ταξιδιώτη, αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό. "Ωστόσο καθώς νέες προκλήσεις κάνουν την εμφάνισή τους, πρωταρχικός στόχος είναι να επενδύσουμε και να υποστηρίξουμε εμφατικά το επίπεδο της υπηρεσίας, που, τόσο εμείς, όσο και συνολικά οι φορείς του τουρισμού, καταφέραμε να προσφέρουμε και μέσα στην πανδημία και να ισχυροποιήσουμε το brand της Ελλάδας, διαχειριζόμενοι καλύτερα από άλλους τα προβλήματα που βλέπουμε διεθνώς. Φυσικά, παραμένοντας εξίσου προσηλωμένοι στην ανάγκη για πιο μακροχρόνιες παρεμβάσεις, που στοχεύουν στην περαιτέρω διαφοροποίηση και στη διάχυση του τουριστικού προϊόντος σε περισσότερες περιοχές και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου".
 


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ