ΜΑΚΒΕΛ: Με νέα εικόνα το 2024 – Οι εκτιμήσεις για το κλείσιμο του 2023

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Η χαρακτηριστική χρωματική ταυτότητα διατηρείται, με το έντονο κόκκινο να κυριαρχεί, ενώ έχει προστεθεί το χρυσό στον συμβολισμό του Λευκού Πύργου

Στον επανασχεδιασμό του εταιρικού της λογοτύπου και των συσκευασιών της προχώρησε η ΜΑΚΒΕΛ, το pasta brand της Eurimac.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η χαρακτηριστική χρωματική ταυτότητα διατηρείται, με το έντονο κόκκινο να κυριαρχεί, ενώ έχει προστεθεί το χρυσό στον συμβολισμό του Λευκού Πύργου. Η γραμματοσειρά γίνεται καθαρή και δυναμική, πατά σε σταθερή γραμμή βάσης, η οποία συμβολίζει το ασφαλές υπόβαθρο της εταιρείας.

Το λογότυπο ακολουθεί σχεδιαστικά την ανοδική πορεία της γραμμής που πλαισιώνει τον Λευκό Πύργο. Η αναφορά της χρονολογίας και η συμπερίληψη του Λευκού Πύργου ως συμβόλου της καταγωγής του brand, το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο και ικανοποιεί τις ιστορικές αναφορές, όπως ακριβώς και το προηγούμενο λογότυπο.

Η αφαίρεση των πλαισίων, το λευκό φόντο πάνω στο οποίο το λογότυπο αναπτύσσεται, οι γραμμές που δίνουν ανοδική τάση, και ο απλός σχεδιασμός του Λευκού Πύργου και των σταχυών, δίνουν έναν αέρα ελευθερίας, εξέλιξης και ανάτασης καθώς αυτό γίνεται καθαρό και αναπνέει.

ΜΑΚΒΕΛ Ζυμαρικά Λογότυπο

Βλέπει αύξηση 10% για το 2023

Αξίζει να αναφερθεί ότι για την οικονομική χρήση που ολοκληρώθηκε τέλος του 2023 η διοίκηση της Eurimac εκτιμά ότι θα κλείσει με αύξηση 10% των πωλήσεων σε αξία και όγκο για το brand ΜΑΚΒΕΛ. Στις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις αναφέρεται ότι οι πωλήσεις της σε όγκο αυξήθηκαν κατά 45% πέρυσι συγκριτικά με το 2021. Επίσης, στους στόχους της βορειοελλαδίτικης βιομηχανίας ζυμαρικών περιλαμβάνεται η σταθεροποίηση των πωλήσεων πάνω από 70.000 τόνους.

Η διοίκηση υποστηρίζει ότι η αύξηση των τιμών όλων γενικά των τροφίμων, που οφείλεται στην αύξηση του κόστους των πρώτων υλών, της ενέργειας, της συσκευασίας και των μεταφορικών, στρέφει ήδη μεγάλη μερίδα καταναλωτών σε μόνιμα οικονομικότερα προϊόντα και ειδικά στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Αναμένει, λοιπόν, επανάκαμψη των πωλήσεων των ζυμαρικών ιδιωτικής ετικέτας, που κυρίως παράγει η εταιρεία, κάτι το οποίο ήδη διαπιστώνεται τους πρώτους μήνες του 2023.

 

Το επενδυτικό

Επίσης, στις αρχές του 2023 εντάχθηκε στη δράση "Καινοτομία και Πράσινη Μετάβαση στη Μεταποίηση Αγροτικών Προϊόντων" του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας, project ύψους €3,69 εκατ. που αφορά τη μηχανολογική επέκταση της μονάδας παραγωγής ζυμαρικών στο Κιλκίς, με σκοπό την αύξηση της δυναμικότητας. Το ποσοστό επιδότησης ανέρχεται σε 45% (€1,66 εκατ.)

Έμφαση στη βιωσιμότητα

Η Eurimac αποτελεί την πρώτη βιομηχανία που έλαβε πιστοποιητικό Zero Waste Platinum ως επιβράβευση για την χρόνια προσήλωσή της στη βιωσιμότητα. Επίσης η Eurimac παράγει με 100% πράσινη ενέργεια, μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα και μηδενικά απόβλητα. Στο πλαίσιο αυτό τρέχει επενδυτικό €3.700 χιλ. που αφορά μεταξύ άλλων την εγκατάσταση λέβητα καύσης βιομάζας.

ΜΑΚΒΕΛ Ζυμαρικά Λογότυπο

Η θέση στην αγορά

Στην οικονομική έκθεση της Εurimac σημειώνεται τέλος ότι "οι κατ’ όγκον πωλήσεις της ξεπέρασαν τις επιδόσεις όλων των άλλων ελληνικών εταιρειών του κλάδου κατατάσσοντας την ως τον μεγαλύτερο Έλληνα παραγωγό σε ζυμαρικά και το 2022".
 

 

 

Από τα αδέλφια Κωνσταντινίδη στην συνεργασία με τον όμιλο Euricom

H ΜΑΚΒΕΛ, συντομογραφία της φράσης «Μακαρονοποιία Βορείου Ελλάδος», ιδρύεται το 1939. Τα αδέρφια Παντελής και Νίκος Κωνσταντινίδης ξεκινούν την διαδικασία παρασκευής και εμπορίας ζυμαρικών στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Το 1945 η παραγωγή ζυμαρικών με την επωνυμία «ΜΑΚΒΕΛ» ξεκινά σε μία μικρή βιοτεχνική μονάδα στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης και το 1962 η παραγωγή των ζυμαρικών μεταφέρεται σε νέες βιομηχανικές εγκαταστάσεις με απώτερο σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και την διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων.

Το 1980 η εταιρεία κατακτά την πρώτη θέση στις εξαγωγές των ελληνικών ζυμαρικών και βραβεύεται από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών με το βραβείο Ερμής.

Το 1996 αποτελεί έτος ορόσημο για την πορεία της ΜΑΚΒΕΛ καθώς ξεκινά συνεργασία με τον όμιλο Euricom, ιδρύοντας την Eurimac, ενώ παράλληλα προχωρούν στην κατασκευή μιας νέας βιομηχανικής μονάδας στο Κιλκίς.

To 2006 η νέα εταιρεία πλέον λειτουργεί σε υπερσύγχρονες βιομηχανικές εγκαταστάσεις καθετοποιημένης παραγωγής και πλήρους αυτοματισμού, συνεχίζοντας την παραγωγή των ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ τα οποία διατίθενται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το 2016 το εμπορικό σήμα ΜΑΚΒΕΛ αλλάζει. Λανσάρεται ανανεωμένο στην κλασική σειρά ζυμαρικών με νέα συσκευασία και νέα συνταγή. Ταυτόχρονα, αναδιοργανώνεται το δίκτυο διανομής σε μικρή και μεσαία αγορά. Η καμπάνια επικοινωνίας καλύπτει όλα τα μέσα ATL & BTL.

Ένα χρόνο μετά η ΜΑΚΒΕΛ κυκλοφορεί τη νέα κατηγορία ζυμαρικών «ΜΑΚΒΕΛ Ολικής Άλεσης με Βρώμη» και μαζί με την κλασική σειρά βραβεύεται με 3 χρυσά αστέρια ποιότητας στο διεθνή διαγωνισμό γεύσης ITQI και το 2018 τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ με 5 Δημητριακά (σκληρό σιτάρι, βρώμη, καλαμπόκι, κριθάρι, όλυρα) γίνονται πλέον διαθέσιμα. 

Επίσης το 2019 η ΜΑΚΒΕΛ εισέρχεται σε όλα τα σημεία πώλησης του μεγάλου δικτύου λιανικής και γιορτάζει τα 80 χρόνια παρουσίας της στην Ελληνική αγορά. Συγχρόνως, κυκλοφορεί τα νέα προϊόντα «ΜΑΚΒΕΛ χωρίς γλουτένη» και «ΜΑΚΒΕΛ ΒΙΟ».


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ