Όλγα Κεφαλογιάννη: Αυτή είναι η νέα στρατηγική του ελληνικού Τουρισμού !

Newsroom
Newsroom

Η υπουργός Τουρισμού παρουσίασε το τετράπτυχο αειφορία – βιωσιμότητα, αναβάθμιση ανθρωπίνου δυναμικού, διάχυση της τουριστικής κίνησης σε νέους προορισμούς στη World Travel Market

Τη νέα στρατηγική του ελληνικού Τουρισμού, η οποία εστιάζει στον τετράπτυχο αειφορία – βιωσιμότητα, αναβάθμιση ανθρωπίνου δυναμικού, διάχυση της τουριστικής κίνησης σε νέους προορισμούς και εκτός περιόδου και  βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του παρεχόμενου προϊόντος, παρουσίασε στην επίσημη συνέντευξη Τύπου στην εφετινή World Travel Market στο Λονδίνο η υπουργός Τουρισμού κα. Όλγα Κεφαλογιάννη.

Ενδεικτικό της σημασίας που αποδίδει η νέα υπουργός στον παράγοντα αειφορία, είναι το γεγονός ότι την ομιλία της υπουργού ακολούθησε -και βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, ένα debate με την υπεύθυνη Αειφορίας της Βρετανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA) κα. Carol Rose.

Πιο αναλυτικά, στην ομιλία της η κα. Όλγα Κεφαλογιάννη, αφού παρέθεσε τα στοιχεία του εισερχόμενου Τουρισμού στην Ελλάδα το 2023, με έμφαση στην αγγλική αγορά, που δείχνουν ότι εφέτος θα επιτύχει η Ελλάδα ιστορικό ρεκόρ εσόδων και αφίξεων, προχώρησε στην παρουσίαση και ανα΄λυση της στρατηγικής που θα ακολουθηθεί, για την επόμενη περίοδο του ελληνικού Τουρισμού, ο οποίος έχει περάσει στην “επόμενη φάση”. Όπως είπε χαρακτηριστικά η αειφορία, προς όφελος των κατοίκων, των εργαζόμενων, των τουριστών και της εθνικής οικονομίας, θα είναι κεντρικός πυλώνας της πολιτικής αυτής. Η κεντρική αυτή επιλογή θα συμβάλλει στην επιμήκυνση της σεζόν και μέσα από την δράση των Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών, ώστε να αποσυμφορηθούν οι καλοκαιρινοί μήνες που συγκεντρώνουν πολύ υψηλά ποσοστά τουριστών, αλλά και στον εμπλουτισμό των προορισμών, με ανάδειξη άγνωστων τουριστικών πόρων της Ελλάδας.

Επιπροσθέτως θα υπάρξει αναβάθμιση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσω κυρίως του εμπλουτισμού του και η κα. Κεφαλογιάννη έκανε ειδική αναφορά στην αναβάθμιση του ορεινού τουρισμού (χιονοδρομικά κέντρα, καταφύγια, κ.λπ.) και του καταδυτικού τουρισμού, με την ανάπτυξη σχετικών υποδομών.

Ειδική αναφορά έκανε η υπουργός στην αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και την επανεκπαίδευση των ανθρώπων του κλάδου.

Η υπουργός Τουρισμού τόνισε χαρακτηριστικά εν κατακλείδι: “Η Ελλάδα είναι τώρα έτοιμη για μία νέα σελίδα στην τουριστική της στρατηγική. Για έναν νέο κύκλο ανάπτυξης και κυρίως για την ουσιαστική στροφή προς τη βιωσιμότητα και την ανάδειξη αξιών όπως η προστασία της φύσης, ο σεβασμός προς τις τοπικές κοινωνίες και τον ανθρώπινο παράγοντα. Η ανάδειξη όλων αυτών των ιδιαίτερων αξιών θα καταστήσει την Ελλάδα για μία ακόμα φορά πρωταγωνίστρια στην διεθνή κατάταξη των τουριστικών προορισμών και εμπειριών.”

Το πρόγραμμα Κεφαλογιάννη

Η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο και πραγματοποίησε συναντήσεις εργασίας με σημαντικές προσωπικότητες από τον χώρο της πολιτικής, της τουριστικής αγοράς και των ΜΜΕ.

Η κα. Κεφαλογιάννη συναντήθηκε με τον Βρετανό ομόλογό της κ. John Whittingdale (Minister of State Media & Data of the UK). Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συνομίλησαν για τη σημασία της τουριστικής αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας για τον Ελληνικό Τουρισμού και ανταλλάξαν απόψεις για την κατάρτιση ενός πλαισίου συνεργασίας για το μέλλον.

Ακολούθησε συνάντηση με τους επικεφαλής της Jet2 οι οποίοι, συμπεριλαμβάνουν πολλούς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς στα προγράμματά του 2024.

Η κα. Κεφαλογιάννη παρακολούθησε τις εργασίες του Minister’s Summit, της συνάντησης  όλων  των Υπουργών Τουρισμού, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο πλαίσιο της WTM.

Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της   καθιερωμένης συνάντησης με τους Έλληνες ανταποκριτές στο Λονδίνο, η κα Κεφαλογιάννη  τόνισε ότι η Ελλάδα διανύει μία σπουδαία τουριστική χρονιά, με αξιοσημείωτες επιδόσεις σε όλα τα σημαντικά πεδία – έσοδα, θέσεις εργασίας, αφίξεις. Η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στις ευθύνες που γεννά αυτή η επιτυχημένη πορεία που ξεκίνησε πριν μια δεκαετία για τον ελληνικό τουρισμό, όπως και στο γεγονός ότι η Ελλάδα είναι τώρα έτοιμη για μία νέα σελίδα στην τουριστική της στρατηγική. Για έναν νέο κύκλο ανάπτυξης  και κυρίως για την ουσιαστική στροφή προς τη βιωσιμότητα και την ανάδειξη αξιών όπως η προστασία της φύσης, ο σεβασμός προς τις τοπικές κοινωνίες και τον ανθρώπινο παράγοντα. Η ανάδειξη όλων αυτών των ιδιαίτερων αξιών θα καταστήσει την Ελλάδα για μία ακόμα φορά πρωταγωνίστρια στην διεθνή κατάταξη των τουριστικών προορισμών και εμπειριών.

Μεταξύ άλλων, η υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε με τον επικεφαλής του ταξιδιωτικού Οργανισμού Queer Destinations,κ. Edwar Weggelaar, τονίζοντας ότι η προώθηση της πολιτικής συμπερίληψης και ισότητας με έμφαση στην LGBTQ κοινότητα αποτελεί μέρος της Εθνικής Στρατηγικής για την αντιμετώπισης κάθε είδους διάκρισης.

Ακολούθησε συνάντηση με τον υφυπουργό Τουρισμού της Κύπρου κο Κώστα Κουμή. Παραχώρησε επίσης συνέντευξη στον διεθνούς φήμης Αμερικανό δημοσιογράφο του CNN κ. Richard Quest. Ουσιαστική συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με  το προεδρείο της A.B.T.A. με το οποίο η υπουργός συζήτησε για  τις νέες τάσεις της τουριστικής ζήτησης.

Η κα. Κεφαλογιάννη έδωσε συνέντευξη στα Βρετανικά μέσα στο International Media Center της WTM το οποίο για την περίσταση είχε μεταμορφωθεί σε Ελληνικό νησί.

Κατά τη  διάρκεια της συνέντευξης τύπου πραγματοποιήθηκε συζήτηση με την Head of Sustainability της ABTA κα Carol Rose για την βιωσιμότητα, τις νέες τάσεις στον Τουρισμό και την θέση της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά των βιώσιμων προορισμών.

Πηγή: money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ