Ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας: Τι είναι και πώς λειτουργεί εξηγεί ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ

Newsroom
Newsroom

Στόχος είναι η βελτίωση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους και ο αισθητός περιορισμός της ταλαιπωρίας τους

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΕΦΚΑ τίθενται σε εφαρμογή διάφορα εργαλεία βελτίωσης της αποδοτικότητας του ασφαλιστικού Ταμείου. Στόχος είναι η βελτίωση της επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους και ο αισθητός περιορισμός της ταλαιπωρίας τους.

Ένα τέτοιο εργαλείο φιλοδοξεί να είναι το «Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας» που έθεσε σε λειτουργία τις προηγούμενες ημέρες η διοίκηση του Ταμείου, το οποίο θα εφαρμοστεί για τις εκκρεμείς συντάξεις και θα βελτιώσει τους όρους και τις διαδικασίες επικοινωνίας μεταξύ του ΕΦΚΑ και των «υποψήφιων» συνταξιούχων.

Η εφαρμογή του νέου «εργαλείου» ξεκινά από τους εν αναμονή συνταξιούχους, που πλέον μέσω του «Ψηφιακού Δωματίου Επικοινωνίας» θα έχουν δυνατότητα άμεσα, με τη βοήθεια εκπαιδευμένων υπαλλήλων, να βλέπουν και να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για την πορεία των αιτήσεων συνταξιοδότησης, για το αν λείπουν έγγραφα ή αν απαιτείται η προσκόμιση επιπλέον πιστοποιητικών.

Περισσότερες διευκρινίσεις για το Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας και πώς αυτό θα λειτουργεί έδωσε μιλώντας στην ΕΡΤ ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ Όμηρος Τσάπαλος.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ