Αγανάκτηση για την επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ

Πώς μπορεί να εξυπηρετηθεί το κοινό;

Αγαπητό Cretalive καλησπερα σας,

Θα ηθελα να σας εκφρασω την αγανακτηση μου για την ανυπαρκτη εξυπηρετηση που υπαρχει στο καταστημα του ΟΑΕΔ στην λεωφορο Κνωσσου, στο Ηράκλειο.

Έιχα ζητησει να μου αποστειλουν με mail τις αιτησεις που χρειαζεται να καταθεσω στο καταστημα τους,  τις οποιες να μεν μου εστειλαν αλλα ως συνηθως δεν υπαρχει ουδεμια ανημερωση για το τι ΑΚΡΙΒΩΣ ζητανε..
Προσπαθω 2 μερες τωρα απο τις 8 το πρωι μεχρι τις 1 30 να καλεσω στα τηλέφωνα την αρμοδια του τμηματος που αναγραφονται στο mail για καποιες διευκρινησεις και φυσικα δεν το σηκωνει κανεις ....

ΟΤΑΝ το σηκωσουν με εχουν σε αναμονη αρκετη ωρα με αποτελεσμα να κλεισει η γραμμη ....οποτε μπαινω ξανα στη διαδικασια να παρω τηλ και εξακολουθει να γινεται το ιδιο πραγμα ολη μερα.

Δεν μας αφηνουν να παραστουμε στο καταστημα λογω πανδημιας ΑΣ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ;
Να βρεθει μια λυση, έχω αγανακτησει ειλικρινα


Σ.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ