Άκαρπη η υπερπροσπάθεια επικοινωνίας με τον ΟΑΕΔ

Αγαπητο cretalive,

Παίρνω αφορμή να επικοινωνήσω μαζί σας την σημερινή μου (Υπέρ) προσπάθεια που τελικά απέβη μάταια να επικοινωνήσω με κάποιο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ για μια διευκρίνιση.

Ειναι πραγματικά Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η η επικοινωνία με τον συγκεκριμένο φορέα.

Παλευα 2(!) ώρες να <<πιάσω>>γραμμή καθώς λόγω της εργασίας μου είναι δύσκολο να προλάβω ανοιχτά την συγκεκριμένη υπηρεσία!
Πείτε μου σας παρακαλώ,ΓΙΑΤΙ δεν σηκώνουν ή γιατί μιλάνε τόσες ώρες,με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετηθεί κάποιος πολίτης τηλεφωνικά, άλλωστε πλέον το να αποφεύγουμε την παρουσία μας λόγω κορωνοϊου, είναι αποδεκτό κ επιθυμητό νομίζω.

        Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

            ΔΚ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ