Αλλάζουν όλα, οι υπηρεσίες του δήμου σταθερή αξία

Κάποιοι νομίζουν ότι θα μένουν εσαεί στο απυρόβλητο

Αγαπητό Cretalive,

Ο κορωνοϊός έφερε τα πάνω κάτω στην καθημερινότητα μας. Πάγιες καταστάσεις και συμπεριφορές όμως παρέμειναν απαράλλαχτες.

Παράδειγμα η δημοτική επιχείρηση ύδρευσης Ηρακλείου. Ολόκληρο τον Μάιο προσπαθούσα να έρθω σε επαφή με την υπεύθυνη για τα υδρόμετρα. Το έκανα εκ μέρους των πεθερικών μου που ήθελαν να προσθέσουν ένα ακόμη υδρόμετρο. Και οι δυο έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας, στην πεθερά χορηγείται προνοιακό επίδομα. Πήγα δυο φορές στην υπηρεσία διότι δεν απαντούσε κανείς το τηλέφωνο. Η υπεύθυνη έλλειπε με άδεια ειδικού σκοπού. Φυσικά, όπως πάντα, δεν υπήρχε αντικαταστάτης.
Μου έδωσαν ένα αστικό νούμερο επικοινωνίας. Καμία απάντηση. Δοκίμασα τον 5ψηφιο αριθμό της υπηρεσίας. Όχι μόνο δεν απάντησαν, αλλά χρεώθηκα 13,50€ την ... αναμονή απάντησης!!

Πραγματικά ξεπέρασαν τον εαυτό τους! Να προσθέσω εδώ , ότι ακριβώς η ίδια κατάσταση επικρατεί και στα δημοτικά καταστήματα της πρόνοιας Ηρακλείου.
Απογοήτευση και οργή για όλους αυτούς που νομίζουν πως θα μένουν εσαεί στο απυρόβλητο.

Σ.Χ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ