Δεν μπορούσε να αποδεχτεί πως μια γυναίκα ήταν υπεύθυνη καταστήματος!

Newsroom
Newsroom

Αναγνώστης - μάρτυρας ενός μισογυνιστικού συμβάντος στο κέντρο του Ηρακλείου γράφει στο Cretalive

Αγαπητό Cretalive,

Την προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς βρέθηκα μάρτυρας ενός επεισοδίου απανθρωπιάς και μισογυνισμού σε κατάστημα γνωστής αλυσίδας.

Το συμβάν είχε ως εξής....

Οικογένεια με τρία μικρά παιδιά προσήλθε στο ταμείο για να αλλάξει μια online παραγγελία στο φυσικό κατάστημα, κάτι που από ότι έμαθα κι εγώ δεν μπορεί να καταστεί εφικτό.

Η ευγενέστατη υπάλληλος εξήγησε την σωστή διαδικασία στους πελάτες κάτι το οποίο εκείνοι δεν δέχτηκαν και ζήτησαν να μιλήσουν με μια υπεύθυνη η οποία έτυχε εκείνη τη στιγμή να εξυπηρετεί σε διπλανό ταμείο.

Η κοπέλα εκ νέου εξήγησε με περίσσια ευγένεια και επαγγελματισμό την διαδικασία και μάλιστα άκουσα να λέει ότι θα μεταφέρει το παράπονο τους η ίδια στην εταιρεία κτλ.

Εκεί ήταν που ξεκίνησε και το ντροπιαστικό επεισόδιο....

Ο πατέρας της οικογένειας άρχισε να επιτίθεται φραστικά στην κοπέλα λέγοντας πως είναι ανίκανη και άχρηστη στη δουλειά της, υποτιμώντας την και ζητώντας επιμόνως τον άντρα διευθυντή της γιατί δεν δεχόταν με τίποτα ότι τις υπεύθυνες θέσεις μπορεί να τις κατέχει γυναίκα. Όπως έλεγε συνεχώς ο ίδιος, "έχει μαγαζί και ξέρει" πως πάει το πράγμα...

Η γυναίκα του δίπλα σιγόνταρε και έλεγε στην υπάλληλο με κακία ότι είναι υπεύθυνη και θα τα ακούσει θέλει δεν θέλει, γιατί ως ιδιοκτήτρια επιχείρησης γνωρίζει τις αρμοδιότητες "της υπεύθυνης".

Αυτό που θαύμασα και με κάνει να έχω ακόμα ελπίδα ήταν το ήθος και η παιδεία του προσωπικού της εταιρείας στο σύνολο της! Αυτό που με στεναχώρησε είναι τι παράδειγμα θα πάρουν αυτά τα τρία παιδιά της οικογένειας...

Και για αυτο που ντρέπομαι είναι γιατί κανείς δεν επενέβη για να υπερασπιστεί την υπάλληλο!

Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία, λυπάμαι όμως που έγινα μάρτυρας σε αυτό!

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ