Περιμένουν 4 εβδομάδες την αποκατάσταση της βλάβης

Και με την κακοκαιρία το πρόβλημα μεγάλωσε

Αγαπητό Cretalive 

Μετά από πάρα πολύ υπομονή που έχουμε καταβάλει τρείς οικογένειες εδώ και σχεδόν 4 εβδομάδες, θα ήθελα να αναδείξω το πρόβλημα που υπάρχει σχετικά με την πιο κερδοφόρα, κατά τα άλλα, εταιρεία της χώρας....την COSMOTE

Εδώ και σχεδόν 4 εβδομάδες, όπως ανέφερα και προηγουμένως, έχει χαλάσει η σύνδεση τηλεφώνου αλλά και internet στην περιοχή μας (ΓΟΥΒΕΣ) . Μετά από πολλες ώρες αναμονής αλλα και μη συνεννόησης με τον αυτόματο τηλεφωνητή στο 13888 αλλα και αφού μου το έκλεισαν αρκετές φορές λόγω του ότι "ολοί οι εκπρόσωποι αυτή τη στιγμή είναι απασχολημένοι παρακαλώ επικοινωνήστε αργότερα"... τελικά κατάφερα να δηλώσω επιτέλους αργά το βράδυ της 20ης Οκτωβρίου την βλάβη. Από τότε έως τώρα δεν εχει γίνει άρση της βλάβης .

Προσπαθώ εδώ και αρκετές ημέρες να επικοινωνήσω ξανά με το 13888 όπου απλά ο τηλεφωνητής με ενημερώνει ότι στην περιοχή υπάρχει πρόβλημα. Δεν με αφήνει καν να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο.... Φαντάζομαι πως οι τεχνικοί έχουν πολλές βλάβες και δεν προλαβαίνουν, αν και η ίδια η εταιρεία υποστηρίζει ότι έχει παραπάνω προσωπικό από οτι χρειάζεται και θα πρέπει να το μειώσει στο μισό.

Ειναι δυνατόν όμως και μάλιστα με lockdown, με τηλεκπαιδεύσεις, τηλεργασίες κτλ, η COSMOTE  να αφήνει για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα οικογένειες χωρίς τηλέφωνο και μάλιστα σε μια περιοχή που δεν πιάνει ούτε καν σήμα το κινητό cosmote, όπως και το 4G,  όπου κατά τα άλλα μας έκαναν δώρο 500λεπτα ομιλίας και 5GB για να μπορούμε να εξυπηρετηθούμε μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης (άχρηστο δώρο)...

Απορώ αν τον επόμενο μήνα θα έρθει λογαριασμός για τηλέφωνο και internet δηλαδή για παροχές που δεν έδωσαν...Και σε όλα αυτά ήρθε να προστεθεί δυστυχώς και η Θεομηνία των προηγούμενων ημερών όπου δεν χρειάζεται βέβαια να σας αναφέρω ότι υπάρχουν πολλές παραπάνω ζημιές ...οπότε μάλλον τα Χριστούγεννα θα πρέπει να στείλουμε τις ευχές μας στους συγγενείς μας με το ταχυδρομείο ή με το περιστέρι.....

Είμαστε χρόνια πελάτες της εταιρείας, ωστόσο θα το σκεφτούμε σοβαρά για τη συνέχεια...

Σας ευχαριστώ πολύ 

Με εκτίμηση 

Β.Ζ.

Ακολουθήστε το Cretalive στοGoogle News και στοFacebook

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ