Το λογότυπο του ΟΦΗ και το φάουλ της διοίκησης

Ο Δημήτρης Καρυωτάκης σχολιάζει την αλλαγή σήματος του ΟΦΗ και ό,τι αυτή προκάλεσε

Καλός πωλητής είναι εκείνος που θα καταφέρει να πουλήσει ψυγείο στους Εσκιμώους, έλεγε ένα παλιό ρητό και στον ΟΦΗ λιγάκι το ξεπέρασαν: αφού μας βομβάρδιζαν για μέρες μ’ ένα σποτάκι που μας δημιουργούσε την αίσθηση πως είτε η ομάδα άλλαζε επίπεδο μέσα από την ανάπτυξη του project και του OFILAND, είτε θ’ ακούγαμε για ένα νέο γήπεδο που αποτελεί διακαή πόθο για τον κάθε ομιλήτη, εκείνοι μας άφησαν με την πρίζα στο χέρι, αφού όχι μόνο δεν μας πούλησαν ψυγείο (σαν τους Εσκιμώους της ιστορίας) αλλά μας ξήλωσαν κι από τη βούργια που διαθέταμε, ότι πιο συμβολικό και εμβληματικό, μετά πιθανότατα από το Γεντί Κουλέ: το σήμα της ομάδας!

Περισσότερα στο capitano.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ