Ποια είναι η ιδανική ποσότητα καφεΐνης για να καταναλώνετε κάθε πρωί

Ποια είναι η ιδανική ποσότητα καφεΐνης για να καταναλώνετε κάθε πρωί

Πώς θα καταλάβετε την αντοχή σας στην καφεΐνη

Για πολλούς ανθρώπους δεν υπάρχει σημαντικότερη «ιεροτελεστία» κατά το ξεκίνημα της ημέρας τους, από το φλιτζάνι καφέ που θα απολαύσουν. Πόση, όμως, είναι η κατάλληλη ποσότητα καφεΐνης που πρέπει να καταναλώνετε κάθε πρωί;

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, είναι ασφαλές για τους περισσότερους ενήλικες να καταναλώνουν έως και 400 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης την ημέρα, αναφέρει το healthdigest.com. Τοξικές επιδράσεις όπως οι επιληπτικές κρίσεις μπορεί να εμφανιστούν όταν καταναλώνετε περισσότερα από 1.200 χιλιοστόγραμμα ημερησίως, ενώ αν και τα 400 χιλιοστόγραμμα μπορεί να είναι πάρα πολλά για μερικούς ανθρώπους, δεν έχουν όλοι το ίδιο επίπεδο ανοχής στην καφεΐνη.
 

Πώς θα καταλάβετε την αντοχή σας στην καφεΐνη

Μπορείτε να καταλάβετε πότε ήπιατε υπερβολική καφεΐνη από το πώς ανταποκρίνεται το σώμα σας στο διεγερτικό. Τα συμπτώματα της υπερβολικής κατανάλωσης καφεΐνης περιλαμβάνουν νευρικότητα, άγχος, αυξημένο καρδιακό ρυθμό και αίσθημα δυστυχίας. Μπορεί, επίσης, να εμφανίσετε ναυτία ή πονοκεφάλους. Εάν παρατηρήσετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα κατά την κατανάλωση καφεΐνης, σταματήστε να την καταναλώνετε αμέσως, σημειώνει το healthdigest.com.

Το να πίνετε νερό ή να φάτε ένα γεύμα μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφίσετε μερικώς από τα συμπτώματά σας. Ωστόσο, θα χρειαστούν αρκετές ώρες για να φύγει εντελώς η καφεΐνη από το σύστημά σας. Σύμφωνα με τον FDA, χρειάζονται τέσσερις έως έξι ώρες για να μεταβολίσει το σώμα σας μόνο τη μισή καφεΐνη από την συνολική ποσότητα που έχετε καταναλώσει.
Επειδή μπορείτε να καταναλώνετε με ασφάλεια 400 χιλιοστόγραμμα καφεΐνης την ημέρα, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα ασφαλές να καταναλώνετε αυτήν την ποσότητα σε μία μόνο φορά. Σύμφωνα με τις Καταναλωτικές Εκθέσεις, η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αυτού του διεγερτικού, ταυτόχρονα, μπορεί να οδηγήσει σε πιο έντονα αποτελέσματα. Κρατήστε, λοιπόν, την κατανάλωσή της σε μέτρια επίπεδα σε απόσταση όλη την ημέρα για τα καλύτερα αποτελέσματα.

Είναι, επίσης, σημαντικό να γνωρίζετε από πού προέρχεται η καφεΐνη που καταναλώνετε ημερησίως, καθώς μπορεί να βρεθεί σε πληθώρα προϊόντων, εκτός του καφέ, όπως καραμέλες έως γιαούρτι κ.α. Μικρές ποσότητες μπορούν να συγκεντρωθούν γρήγορα, όμως δυστυχώς, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε πόση συγκεκριμένα έχετε καταναλώσει. Όταν καταναλώνετε οποιοδήποτε προϊόν που περιέχει καφεΐνη, λοιπόν, θα πρέπει να γνωρίζετε τις σωματικές αντιδράσεις σας. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε συμπτώματα όπως νευρικότητα ή άγχος, πιθανότατα έχετε φτάσει στο επίπεδο ανοχής σας.

Πηγή: newsbeast.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ