Χάρης Καββαδίας: Οι δυσκολίες, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες του επιχειρείν

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 2ο Διαδικτυακό Business Conference με θέμα: “Ευκαιρίες και δυνατότητες εξέλιξης στο επιχειρείν εν μέσω πανδημίας” που διοργάνωσε η Onmedia Digital

Οι προκλήσεις, οι δυσκολίες αλλά και οι ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν εν μέσω της πανδημίας του Covid-19, αναδείχθηκαν μέσω του 2ου Διαδικτυακού Business Conference, e-roundtable με θέμα: “Ευκαιρίες και δυνατότητες εξέλιξης στο επιχειρείν εν μέσω πανδημίας” που διοργάνωσε η Onmedia Digital.

Τρία επιχειρηματικά στελέχη που έχουν αποδείξει με την έως τώρα πορεία τους ότι διαθέτουν όραμα αλλά και θέληση, κατέθεσαν τις εμπειρίες, τις σκέψεις αλλά και τις προτάσεις τους στο πλαίσιο του συνεδρίου της Onmedia Digital για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να σταθούν όρθιες στην - ομολογουμένως – δύσκολη συγκυρία που επιβάλλει η εξάπλωση του κορωνοϊού. Η  κ. Χριστίνα Χαλκιαδάκη, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος των Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης, ο κ. Χάρης Καββαδίας, CEO και πρόεδρος της Megaplast S.A και ο κ. Κωνσταντίνος Αρχοντάκης, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη συζήτησαν με το κοινό για το σήμερα αλλά και την επόμενη ημέρα του επιχειρείν.

 «Οι καλοί καπετάνιοι φαίνονται στα δύσκολα φαίνονται» τόνισε ο CEO και πρόεδρος της Megaplast S.A κ. Χάρης Καββαδίας παραδεχόμενος πάντως ότι «η πραγματικότητα είναι δύσκολη».  Όπως υποστήριξε «μια επιχείρηση πρέπει να είναι έτοιμη να διαχειριστεί τις διάφορες προκλήσεις. Η προετοιμασία είναι το κλειδί. Είναι πολύ σημαντικό να δει κάποιος το τί συμβαίνει γύρω του, να καταλάβει τους κινδύνους και να προετοιμάσει την επιχείρησή του για να μπορέσει να ανταπεξέλθει. Δουλειά μας είναι σαν “ηγέτες” να μπορούμε να προετοιμάσουμε τις επιχειρήσεις ώστε όταν έρθει εκείνη η ώρα να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε».

Ο CEO και πρόεδρος της Megaplast S.A αναφέρθηκε στις σημαντικές αλλαγές που επέφερε η πανδημία καθώς και η επιχείρηση της οποίας ηγείται στηρίζεται πολύ στην προσωπική επαφή. «Η δική μας δουλειά έχει να κάνει με την ανάπτυξη της καινοτομίας και για να επικοινωνήσουμε την αξία των προϊόντων  μας πρέπει να έχουμε προσωπική επαφή. Ένας βασικός μηχανισμός λοιπόν χάθηκε. Χάσαμε τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας και εκεί κάναμε βήματα για να υποστηρίξουμε την εξ αποστάσεως επικοινωνία και επαφές. Μερικώς έφεραν αποτέλεσμα αλλά και η ανθρώπινη  επαφή είναι πολύ σημαντική γιατί μέσα από αυτή το μήνυμα μεταφέρεται πολύ καλύτερα. Στο μέλλον θα έχουμε πιστεύω ένα υβριδικό σύστημα».

Πόσο εύκολο να είναι να αλλάξουν, να προσαρμοστούν και ίσως να ρισκάρουν μια επιχείρηση και τα στελέχη της σε ένα ασταθές περιβάλλον και το με το αύριο να φαντάζει ακόμα μακρινό και αβέβαιο;  «Η έννοια της αλλαγής είναι κάτι πολύπλοκο, πολυσύνθετο και περιέχει και πόνο γιατί για να μπορέσει κάποιος να αλλάξει πρέπει να σκοτώσει το παλιό. Για να μπορέσει να προσαρμοστεί μια εταιρία πρέπει να έχει κουλτούρα αλλαγής. Αυτή την κουλτούρα της αλλαγής μπορεί να μην την έχει ένας μεγάλος οργανισμός αλλά να την έχει μια μικρή επιχείρηση. Όλη αυτή η διαδικασία σε ένα ασταθές περιβάλλον είναι το κλειδί για την επιβίωση!».

Ακούστε ένα απόσπασμα από τα όσα είπε ο κ. Χάρης Καββαδίας:

 

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ