Τα "γαλόνια" των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

Κατερίνα Παντινάκη
Κατερίνα Παντινάκη

Τα τελευταία χρόνια, μεγάλα ξενοδοχεία με υψηλά standards κινούνται σε αυτή τη λογική, εντάσσοντας κρητικά προϊόντα στα μενού τους

Τη σημασία του γαστρονομικού τουρισμού για κάθε προορισμό επισημαίνει ο Πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, Δημήτρης Κουμπαράκης, με αφορμή την πρόσφατη πρώτη συνάντηση εργασίας υπό τον Αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενούς Τομέα Μανόλη Χνάρη, για την πιστοποίηση ξενοδοχείων που παρέχουν στους πελάτες τους, παραδοσιακό κρητικό μενού.

Η προσπάθεια αυτή έρχεται να "κουμπώσει" με την πρωτοβουλία οργάνωσης του Παγκρήτιου Φόρουμ Κρητικών Προϊόντων που για 9η χρονιά φέτος θα φέρει σε επαφή τον πρωτογενή τομέα παραγωγής με τον τριτογενή, με τους παραγωγούς και τους ξενοδόχους να επιτυγχάνουν οικονομικά ωφέλιμες συμφωνίες και τα κρητικά προϊόντα, χρόνο με το χρόνο, να βρίσκουν τη θέση τους και στο μπουφέ των ξενοδοχείων.


"Το κρητικό προϊόν είναι ποιοτικότερο άρα και ακριβότερο, γι'αυτό και γίνονται προσπάθειες για απευθείας επαφή με τους παραγωγούς" - εξηγεί ο κ.Κουμπαράκης, σημειώνοντας πάντως την υπεραξία που λαμβάνει το τουριστικό προϊόν και αλυσιδωτά, τη δυνατότητα προσέλκυσης οικονομικά ανώτερων τουριστών που θα επιθυμούν να βιώσουν και τη γαστρονομική εμπειρία "Κρήτη" και να πληρώσουν για αυτή.

"Κάθε λογικός και έξυπνος επιχειρηματίας θα αντιληφθεί τί γαλόνια θα προσδώσει στο ξενοδοχείο του" - αναφέρει ο πρόεδρος των Διευθυντών Ξενοδοχείων, προσθέτοντας πως ήδη, τα τελευταία χρόνια, μεγάλα ξενοδοχεία με υψηλά standards κινούνται σε αυτή τη λογική, εντάσσοντας κρητικά προϊόντα στα μενού τους αλλά και καθιερώνοντας την "κρητική γωνιά" στον μπουφέ τους.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ