Γυαλιά ή μάσκα;
Η βοήθεια που είχε ο υπουργός από τα παιδιά του
Στο… δίλημμα γυαλιά ή μάσκα, απάντησε ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος κατά την διάρκεια της έκτακτης συνέντευξης τύπου για το άνοιγμα των σχολείων.
Όπως παραδέχτηκε ο ίδιος έχει μυωπία και αντιλαμβάνεται τη δυσκολία να φορούν τη μάσκα πολλές ώρες όσοι φορούν και γυαλιά.
«Στο ερώτημα αν θα βγάλω τα γυαλιά ή τη μάσκα, απαντώ τα γυαλιά» είπε ο κ. Θεοδωρικάκος ενώ αποκάλυψε ότι τα παιδιά του τον βοήθησαν στο να τη συνηθίσει.
Ο Υπουργός πάντως ξαναφόρεσε τα γυαλιά του στη διάρκεια των ερωτήσεων των δημοσιογράφων, για να βλέπει προφανώς καλύτερα τους εκπροσώπους του τύπου.
- Μάσκες παντού - Η νέα "κανονικότητα" μετά τα μέτρα
- Επιστρέφει o Τσιόδρας
- Έτρεξαν στον "δικό τους άνθρωπο"



