Η παραγγελία καφέ των... 164 λέξεων!

Το σχόλιο για την παραγγελία είχε τα πάντα: Από παράπονα, μέχρι ευγένεια και αποθέωση για το προσωπικό.

Πολλοί από εμάς πίνουν τον καφέ τους με ιδιαίτερο τρόπο. Ο συγκεκριμένος, όμως, πελάτης το... τερμάτισε καθώς η παραγγελία του είχε 164 λέξεις για το πώς θέλει να τον πιει!

Το μήνυμά που κάνει το γύρο του διαδικτύου και έχει γίνει ήδη viral! 

Αναλυτικά το σχόλιο που έγραψε στην παραγγελία ήταν το εξής: «Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια.

Συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».

 

 

 

Ακολουθήστε το Cretalive στοGoogle News και στοFacebook

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ