ΕΙΔΑ-ΑΚΟΥΣΑ
Όταν ο δημότης δεν έχει στο πλευρό του τον δήμο Ηρακλείου!
Η περιπέτεια του Ηρακλειώτη που... δεν ήξερε!
SHARE:
Ο φίλος και αναγνώστης του Cretalive, γνωστός Ηρακλειώτης, είναι ένας από τους χιλιάδες συμπολίτες μας που έχει οφειλές στο δήμο Ηρακλείου, από απλήρωτες κλήσεις και πήγε χθες το πρωί να ρυθμίσει το χρέος του. Μιλάμε για ένα ποσό της τάξεως των 1400 ευρώ, από τα οποία περίπου τα μισά ήταν από τις κλήσεις και τα υπόλοιπα από τις προσαυξήσεις.
Πήγε λοιπόν χθες στην Οικονομική υπηρεσία και κατέθεσε αίτημα ρύθμισης των χρεών του. Κανείς δεν τον πληροφόρησε πως είχε δικαίωμα υποβολής ένστασης για τα… 'πανωπρούκια' των προσαυξήσεων, ενώ ένας δήμος - συμπαραστάτης του πολίτη θα έπρεπε να τον πληροφορεί ότι έχει αυτό το δικαίωμα για να μην πληρώνει "κερατιάτικα"!
Στην κυριολεξία, στο λόμπι της Λότζια, βγαίνοντας από το δήμο, συνάντησε άλλον Ηρακλειώτη φίλο του, που τον ενημέρωσε πως «μα, τι έκανες, έχεις δικαίωμα ένστασης, πήγαινε πίσω!»
Εκείνος επέστρεψε στην Οικονομική υπηρεσία λέγοντας πως δεν ήξερε για την ένσταση που είχε δικαίωμα να υποβάλει και ζήτησε να ακυρωθεί επιτόπου η διαδικασία ρύθμισης και να την επανυποβάλει, αφού προηγουμένως είχε καταθέσει τη σχετική ένσταση. Αμ δε!
Έλα που οι υπηρεσιακοί δεν τον άφησαν, καθώς ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το ταμείο...Τι κι αν τους εξηγούσε πως δεν τον είχε ενημερώσει κανείς, για το δικαίωμα του να υποβάλλει ένσταση. "Δείξτε κατανόηση σε έναν συμπολίτη που έπεσε θύμα της μη πληροφόρησης του, που του δίνει ο νόμος το δικαίωμα... Τίποτα, αυτοί ανένδοτοι" !
Αναζήτησε το δίκιο του από τα υψηλά κλιμάκια αλλά καμία κατανόηση. Και βέβαια ρωτά ο ίδιος μέσω του Cretalive εάν είχε γίνει ένα λάθος με το ποσό και ήταν πολύ μεγαλύτερο, δεν θα είχε ο δημότης το δικαίωμα, κατόπιν της αρχικής συναίνεσης του, να αναγνωριστεί το λάθος της υπηρεσίας; Κι αν αναγνωρίζεται, σε μια τέτοια περίπτωση το δημοτικό λάθος, γιατί να μην αναγνωρίζεται το λάθος ή η αβλεψία του πολίτη;
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αποτυπώνεται η εικόνα ενός μη φιλικού δήμου, μιας απρόσωπης σχέσης με τον πολίτη, το άτεγκτο και αλύγιστο χέρι του γραφειοκράτη που δεν δέχεται πως ο πολίτης έχει δικαίωμα στο λάθος, δεν μπορεί να τα ξέρει και να τα γνωρίζει όλα και ο δήμος θα πρέπει να είναι συμπαραστάτης και όχι εχθρός του!
Μια απάντηση από το δήμαρχο Αλέξη Καλοκαιρινό ή από την αρμόδια αντιδημαρχία θα έδειχνε πως δεν απευθύνονται οι πολίτες σε ώτα μη ακουόντων!
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο