Αλεξανδρούπολη: Νεκρός σε τροχαίο 59χρονος
Μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του
Τη ζωή του στην άσφαλτο έχασε το απόγευμα του Σαββάτου, ένας 59χρονος άνδρας στην Αλεξανδρούπολη. Συγκεκριμένα, το όχημα που οδηγούσε σε αγροτική οδό, εξετράπη της πορείας του και ακινητοποιήθηκε πλησίον του Κόμβου Λουτρών Έβρου.
Ο οδηγός του οχήματος απεγκλωβίστηκε από το όχημα με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αλεξανδρούπολης και διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας.
- Γαλάτσι: Ταυτοποιήθηκε ο άνδρας που βρέθηκε νεκρός στο λατομείο
- Γαλάτσι: Νεκρός άνδρας σε προχωρημένη σήψη στα παλιά λατομεία
- Αλιβέρι: Στα χέρια των Αρχών ο «πιστολέρο» του Αστυνομικού Τμήματος
Πηγή:ethnos.gr




