Το "καμπανάκι" του Δέλλα, ο Τοράλ και η επικοινωνία με τους παίκτες
Ο Δέλλας σχολίασε την εικόνα του Τοράλ, μίλησε για το παιχνίδι με τον Βόλο και στάθηκε στη συνέχεια των πλέι άουτ.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους στην ανοιχτή προπόνηση της Τετάρτης, ο Τραϊανός Δέλλας μίλησε για τη συνέχεια των πλέι άουτ, για το τι ζητά από τους παίκτες του, αλλά και πώς είδε την ομάδα του κόντρα στον Βόλο.
- Β. Στίγκας: Ξέσπασε για τον αποκλεισμό των "Σπαρτιατών" - "Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αξιοπρέπεια που δεν κατέθεσε υπόμνημα"
- Π. Μαρινάκης για ΣΥΡΙΖΑ: Κάποιοι προτιμούν να «ψαρεύουν» ψήφους σε θολά νερά
- Δεμένα τα πλοία την Τετάρτη 1η Μαΐου - Απεργία της ΠΝΟ



