Κορωνοϊός: Παρέμβαση της HATTA για τις ακυρώσεις πτήσεων

Έκτακτη σύσκεψη με τουριστικά γραφεία με πρωτοβουλία του ΗΑΤΤΑ, υπό την αιγίδα της FEDHATTA

Στο πλαίσιο των προσπαθειών διαχείρισης των συνεπειών εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, ο Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), πραγματοποίησε σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται στον εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό από και προς την Ν.Α. Ασία και Κίνα.

Στόχος της σύσκεψης η αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ανά την Ελλάδα, με την εξάπλωση του κορωνοϊού, έτσι ώστε να καταγραφούν συντεταγμένες θέσεις για κλαδικά αιτήματα προς την πολιτεία προκειμένου να ληφθούν μέτρα για την στήριξη των επιχειρήσεων που πλήττονται.


Ακυρωτικά

Τα κυριότερα θέματα που καταγράφηκαν αφορούν στην πολιτική επιβολής ακυρωτικών από ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες λόγω ακυρώσεων εκδρομών,  σε μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την χρηματοοικονομική στήριξη των επιχειρήσεων (επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών, αναστολή καταβολής ΦΠΑ, χρηματοδότηση με κρατική εγγύηση) αλλά και σε ρυθμίσεις που αφορούν στην απασχόληση των εργαζομένων σε τουριστικά γραφεία που έχουν πληγεί σοβαρά από τις συνέπειες λήψης προληπτικών μέτρων για τη μη διασπορά και διάδοση του κορωνοϊού.

«Θεωρούμε ότι η μη επιβολή ακυρωτικών από οποιονδήποτε στην αλυσίδα του τουρισμού (ξενοδοχεία, αεροπορικές / ακτοπλοϊκές εταιρείες) μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση, επιβάλλεται για τον περιορισμό των απωλειών που προκαλούνται» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του ΗΑΤΤΑ προσθέτοντας «καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε να υπάρχει ορθολογική επίλυση των προβλημάτων προς όφελος των συνεργατών μας στο εξωτερικό, για τη στήριξη των μελών μας αλλά κυρίως για τη στήριξη του τουρισμού της χώρας μας.

 

Να μην είναι εκβιαστικές
 
Στο πλαίσιο της σύσκεψης του ΗΑΤΤΑ και της FEDHATTA, οι εκπρόσωποί τους απευθύνονται σε κάθε αεροπορική εταιρεία, με το αίτημα να μην είναι εκβιαστική και να μην αντιμετωπίζει με καταχρηστικές απαιτήσεις τους επιβάτες και τους συνεργάτες της.

Πηγή: ethnos.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ