Μήνυμα του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την 25η Μαρτίου
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών για την Εθνική Επέτειο
Μήνυμα του Αναπληρωτή Υπουργού Εξωτερικών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Ο πατριωτισμός της ατομικής και συλλογικής ευθύνης
Φίλες και Φίλοι,
Η 25η Μαρτίου μας διδάσκει ότι οι Έλληνες ενωμένοι και αποφασισμένοι κερδίζουμε και τον πιο δύσκολο εχθρό.
Σήμερα, επιβάλλεται να δείξουμε ένα νέο πατριωτισμό. Tον πατριωτισμό της ευθύνης που έχει επίκεντρο τον Άνθρωπο. Της Ατομικής και Συλλογικής ευθύνης.
Πρέπει να προστατεύσουμε τους γύρω μας αλλά και τη χώρα μας από τη φονική πανδημία του κορωνοϊού. Να συνεργαστούμε ΟΛΟΙ μαζί, αλλά μακριά ο ένας από τον άλλον.
Μένουμε σπίτι. Ώστε να μειώσουμε τη διάδοση του ιού.
“Σ’ αυτόν τον κόσμο που ολοένα στενεύει, ο καθένας μας χρειάζεται όλους τους άλλους”, είπε ο Σεφέρης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι μόνο για το Εγώ μας, αλλά για το Εμείς. Για όλες τις Ελληνίδες και για όλους τους Έλληνες.
- Ματαιώθηκε λόγω κορωνοϊού η πολυεθνική άσκηση Ηνίοχος 2020
- Σακελλαροπούλου: Σήμερα οι Έλληνες δίνουμε ακόμα μια ιστορική μάχη
- Κορωνοϊός: Το ΥΠΕΞ καλύπτει τους υπαλλήλους στο εξωτερικό



