Περισσότερες από 6,1 εκατ. επισκέψεις έχει δεχτεί το gov.gr σε έξι μήνες

Τι δείχνει ο απολογισμός

Στον δρόμο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης συνεχίζει να οδεύει το ελληνικό δημόσιο, το οποίο καθημερινά ψηφιοποιεί όλο και μεγαλύτερο αριθμό δραστηριοτήτων του. Την ίδια στιγμή, οι πολίτες υποδέχονται κάτι περισσότερο από θερμά κάθε ηλεκτρονική υπηρεσία, η οποία γίνεται διαθέσιμη από πλευράς κρατικής διοίκησης.

Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνει η ανταπόκριση των πολιτών στο “gov.gr.”, την ενιαία ψηφιακή πύλη του Δημοσίου, η οποία συμπλήρωσε πλέον έξι μήνες λειτουργίας. Θυμίζουμε ότι η ενεργοποίηση του gov.gr επισπεύστηκε κατά δύο μήνες, λόγω των έκτακτων συνθηκών, που δημιούργησε η πανδημία.

Με την έναρξη λειτουργίας της, δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους με το Κράτος από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς μετακινήσεις και περιττή γραφειοκρατία. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, που δημοσιοποίησε χθες το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μέσα σε διάστημα έξι μηνών οι παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες αυξήθηκαν από 501 σε 614.

Ανάμεσα στις υπηρεσίες που προστέθηκαν, βρίσκονται πολλές, οι οποίες διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητα όλων: βεβαίωση γνησίου υπογραφής, άυλη συνταγογράφηση, ληξιαρχικές πράξεις και δημοτολογικά πιστοποιητικά, συναλλαγές με ΚΕΠ και Εφορίες μέσω τηλεδιάσκεψης, προσωρινές άδειες οδήγησης και εγγραφές στα νηπιαγωγεία είναι οι κυριότερες εξ αυτών.

Σύμφωνα με την εξαγγελία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, από τη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, σύντομα το gov.gr θα διαθέτει περισσότερες από χίλιες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.


Απολογισμός
Ενδεικτικά τους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του το gov.gr έχει δεχτεί 6.105.671 συνολικές επισκέψεις. Μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης, έχουν εκδοθεί ψηφιακά 781.414 υπεύθυνες δηλώσεις και 358.419 εξουσιοδοτήσεις.

Επιπλέον, οι Έλληνες πολίτες έχουν εκδώσει ηλεκτρονικά συνολικά 431.910 δημοτολογικά και ληξιαρχικά πιστοποιητικά. Επίσης, 556.235 πολίτες έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση και έχουν εκδοθεί συνολικά 3.788.421 άυλες συνταγές.

Επιπρόσθετα, έχουν διεξαχθεί 680 τηλεδιασκέψεις για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση από τα ΚΕΠ, ενώ διεκπεραιώθηκαν ηλεκτρονικά 83.967 εγγραφές σε νηπιαγωγεία. Ταυτόχρονα εκδόθηκαν ψηφιακά 85.030 προσωρινές άδειες οδήγησης, ενώ 380.000 πολίτες έχουν επισκεφτεί την Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών.

“Οι υπηρεσίες αυτές καθημερινά εξυπηρετούν εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα εκατομμύρια έγγραφα, που έχουν εκδοθεί και ήδη χρησιμοποιούνται κατά την διεκπεραίωση συναλλαγών με το Κράτος ή μεταξύ ιδιωτών. Σε συνδυασμό με την απλοποίηση των διαδικασιών για τα γεγονότα ζωής, πολίτες και επιχειρήσεις κερδίζουν χρόνο και χρήμα εξυπηρετούμενοι με ένα κλικ από το κινητό ή τον υπολογιστή τους”, αναφέρει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σε ανακοίνωσή της, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου διευκρινίζει ότι με τη συνεχή διεύρυνση των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται μέσα από το gov.gr, θα καλύπτονται το επόμενο διάστημα οι περισσότερες συναλλαγές του πολίτη με το Δημόσιο σε ένα site, με ενιαίο σχεδιασμό και φιλοσοφία, με διαδικασίες απλές και φιλικές προς τους χρήστες.


Πηγή: sepe.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ