Θεσσαλονίκη: Ρευματοκλοπή σε καταστήματα εστίασης – Δύο συλλήψεις
Ανω των 40.000 ευρώ η ζημιά, αποκαλύφθηκε από τους ελέγχους της ΔΕΔΔΗΕ
Ρευματοκλοπή άνω των 40.000 ευρώ αποκάλυψαν έλεγχοι της ΔΕΔΔΗΕ σε δύο καταστήματα εστίασης στις περιοχές της Τούμπας και της Τριανδρίας, στη Θεσσαλονίκη, και γι' αυτό το λόγο συνελήφθησαν οι προσωρινά υπεύθυνοι των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.
Πρόκειται για 38χρονο και 47χρονο, εις βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία. Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, κατά τους επιτόπιους ελέγχους διαπιστώθηκε παρέμβαση στον μετρητή ρεύματος, με αποτέλεσμα να μην καταγράφεται η κατανάλωση ενέργειας (κιλοβατώρες), ενώ τα καταστήματα βρίσκονταν σε λειτουργία.
ΑΠΕ - ΜΠΕ
- Γεραπετρίτης: Η Ευρώπη να αρθρώσει μία ενιαία φωνή που θα στηρίζεται στις αξίες της
- Δρυμιώτης: Πέντε δημοσκοπήσεις δίνουν μπροστά τη ΝΔ με 11,1% κατά μέσο όρο
- Βίντεο: Κάμερα κατέγραψε γυναίκα διαρρήκτη σε σπίτι της Θεσσαλονίκης - Η οικογένεια καταγγέλλει ότι άνοιξε πόρτα ασφαλείας με πασπαρτού




