Τραγωδία στη Λέσβο: Κατέληξε 36χρονη γιατρός λίγες ημέρες μετά τον τοκετό

Συγκλονισμένοι οι συνάδελφοί της

Συγκλονισμένη η τοπική κοινωνία της Λέσβου από τον θάνατο μίας 36χρονης μητέρας μετά από τον τοκετό.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η άτυχη μητέρα, γιατρός και η ίδια, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό την Παρασκευή το μεσημέρι και το Σάββατο παρουσιάστηκαν επιπλοκές. Τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του Βοστάνειου Νοσοκομείου και κρίθηκε η ανάγκη μεταφοράς της σε νοσοκομείο των Αθηνών.

Σήμερα μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στην Αθήνα όπου τη συνόδευε ο σύζυγος της επίσης γιατρός, αλλά λίγες ώρες αργότερα κατέληξε.

Ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής, κ.Μαχαιρας, ανέφερε στην ΕΡΤ Αιγαίου ότι είναι συγκλονισμένος και πως «περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση