Το 65% των εργαζομένων θέλει να κάνει update της συσκευής εκτός ωρών εργασίας

1 στους 5 εργαζόμενους προσποιείται ότι κάνει update στη συσκευή, για να αποφύγει τη συμμετοχή σε μια τηλεδιάσκεψη

Σε μια ενοχλητική διαδικασία μπορεί να εξελιχθούν οι ενημερώσεις των συσκευών και η διακοπή της λειτουργίας τους για την απαιτούμενη επανεκκίνηση. Οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών σε αθόρυβη λειτουργία και δεν επηρεάζουν μια επιχείρηση. Ωστόσο, για εφαρμοστούν στο σύστημα, απαιτείται επανεκκίνηση.

Φυσικά, ορισμένα επιχειρηματικά θέματα δεν μπορούν να αναβληθούν, επομένως συνήθως ένας χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει επανεκκίνηση εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Ορισμένα άτομα είτε χάνουν τέτοιες ειδοποιήσεις, είτε δεν θέλουν να το κάνουν. Επομένως, η απαιτούμενη επανεκκίνηση μπορεί να συμβεί στην πιο άβολη στιγμή - ακριβώς πριν από μια σημαντική κλήση ή όταν γράφουν ένα μεγάλο email.

Στους εργαζόμενους συνήθως δεν αρέσει, όταν διακόπτεται η εργασία τους, οπότε το 65% επιθυμεί ενημερώσεις εκτός ωρών εργασίας για να διατηρηθεί η παραγωγικότητά τους. Πάντως, ορισμένοι βλέπουν τη διακοπή λειτουργίας της συσκευής ως ευκαιρία να χρονοτριβήσουν, με το 27% να παραδέχεται ότι έχει εγκαταστήσει ενημερώσεις για να χάσει  σκόπιμα χρόνο στην εργασία.

Στο μεταξύ, το 21% επιβεβαιώνει ότι προσποιήθηκε ότι οι συσκευές εγκαθιστούσε ενημερώσεις, ώστε να αποφύγει να συμμετάσχει σε μια τηλεδιάσκεψη. “Αυτή η δικαιολογία είναι εύλογη, επειδή οι ενημερώσεις λογισμικού μπορεί να διαταράξουν τις εργάσιμες ημέρες, με το ένα τρίτο (35%) των υπαλλήλων να δηλώνουν ότι έχουν καθυστερήσει σε μια σύσκεψη λόγω ενημερώσεων”, αναφέρει πρόσφατη έρευνα της Kaspersky.

 

Χαμένα ραντεβού

Η έρευνα, που είχε ως στόχο να αναδείξει τη στάση και τις συνήθειες των εργαζομένων απέναντι στις ενημερώσεις, εκτός από τα χαμένα ραντεβού, το 37% των εργαζομένων έχει χάσει μέρος της μη αποθηκευμένης εργασίας ή των δεδομένων, όταν επανεκκινήθηκε το PC ή το laptop τους μετά την εγκατάσταση ενημερώσεων.

Προκειμένου να διευκολύνουν τις ενημερώσεις για υπαλλήλους και διαχειριστές πληροφορικής, η Kaspersky συνιστά στα τμήματα πληροφορικής:

“- Προγραμματίστε ενημερώσεις πιο κοντά στο τέλος της εργάσιμης ημέρας, όταν οι συσκευές είναι ακόμα ενεργοποιημένες και μπορούν να κατεβάσουν τις απαιτούμενες ενημερώσεις, αλλά η δραστηριότητα των εργαζομένων είναι συνήθως χαμηλότερη.

- Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε το wake-on-LAN. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει την ενεργοποίηση των σταθμών εργασίας μέσω του δικτύου, οπότε μπορείτε να κάνετε λήψη ενημερώσεων εκτός των ωρών εργασίας.

- Χωρίστε τους χρήστες σε διάφορες ομάδες, συμπεριλαμβανομένης μιας δοκιμαστικής ομάδας. Ενημερώστε τις μία προς μία, ώστε το τμήμα πληροφορικής να μπορεί να παρέχει οργανωμένα τη βοήθειά του σε όλους, εάν κάτι πάει στραβά.

- Ενημερώστε το προσωπικό για τη λειτουργία AutoSave, καθώς μπορεί να αποθηκεύσει αυτόματα όλες τις αλλαγές του.

- Εγκαταστήστε μια λύση προστασίας τερματικού σημείου με δυνατότητες διαχείρισης κώδικα. Επιπλέον, οι τεχνολογίες ανίχνευσης συμπεριφοράς και πρόληψης εκμετάλλευσης δεν επιτρέπουν στους κακόβουλους παράγοντες να αξιοποιήσουν unpatched ζητήματα ασφαλείας”.

 

Πηγή: sepe.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ