Ανησυχία στις ΗΠΑ από τζιτζίκια-ζόμπι: Μύκητας ελέγχει το μυαλό τους

Το 2020 είναι σίγουρα μία πολύ παράξενη χρονιά. Και κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο παράξενη. Ερευνητές στις ΗΠΑ εντόπισαν έναν νέο πληθυσμό με τζιτζίκια - ζόμπι στη Δυτική Βιρτζίνια.

Σύμφωνα με το CNN, τα συγκεκριμένα τζιτζίκια έχουν μολυνθεί από έναν παρασιτικό μύκητα, ο οποίος ελέγχει το μυαλό τους, αναγκάζοντάς τα να μολύνουν άλλα έντομα. Τα συγκεκριμένα έντομα βρίσκονται υπό την επίδραση του Massospora, ενός ψυχεδελικού μύκητα, που περιέχει χημικές ουσίες σαν αυτές που υπάρχουν στα παραισθησιογόνα μανιτάρια, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε από το PLOS Pathogens.

Οι πρώτοι σπόροι του Massospora τρώνε τα γεννητικά όργανα, τα οπίσθια και την κοιλιά των τζιτζικιών. Στη συνέχεια αντικαθίστανται με σπόρια που χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση του μύκητα σε άλλα τζιτζίκια.

Τα μολυσμένα τζιτζίκια, τα οποία βρέθηκαν στη Δυτική Βιρτζίνια από ερευνητές του πανεπιστημίου τον Ιούνιο, είναι ο τρίτος πληθυσμός τζιτζικιών που ανακαλύφθηκε ότι έχει μολυνθεί από τον μύκητα Massospora, σύμφωνα με τον εκ των συγγραφέων της μελέτης, Μάθιου Κάσσον.

Δεδομένου ότι τα τζιτζίκια έχουν έναν κύκλο ζωής 13 ή 17 ετών και ζουν υπόγεια έως ότου εμφανιστούν στην επιφάνεια μετά από μια δεκαετία και πλέον, η μελέτη του τρόπου με τον οποίο ο Massospora μολύνει αυτά τα είδη μπορεί να είναι πολύ δύσκολη.

Πηγή: enikos.gr