Βαριά καμπάνα στη Meta: 390 εκατ. ευρώ πρόστιμο

Newsroom
Newsroom

Για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Βαρύ πλήγμα στη Meta κατάφεραν την Τετάρτη οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Οι ρυθμιστικές αρχές της Ιρλανδίας την Τετάρτη επέβαλαν στη μητρική εταιρεία του Facebook 390 εκατομμύρια πρόστιμο, και της απαγόρευσαν να αναγκάζει τους Ευρωπαίους χρήστες να συμφωνούν σε εξατομικευμένες διαφημίσεις με βάση τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ