BBC: Η ακρίβεια άλλαξε τον τρόπο ζωής των Βρετανών

BBC: Η ακρίβεια άλλαξε τον τρόπο ζωής των Βρετανών
Newsroom
Newsroom

"Έκοψαν μαχαίρι" κάποιες από τις καθημερινές τους συνήθειες

Οι Βρετανοί παλεύουν να ανταποκριθούν στο αυξανόμενο κόστος ζωής καθώς αναγκάζονται να μειώσουν τα τρόφιμα που καταναλώνουν αλλά και τις μετακινήσεις τους με αυτοκίνητο για να εξοικονομήσουν χρήματα, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό του BBC.

Στην έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 4.011 ερωτηθέντων, περισσότεροι από τους μισούς Βρετανούς (56%) υποστήριξαν ότι, πλέον, αγοράζουν λιγότερα τρόφιμα ενώ το ίδιο ποσοστό παραδέχεται ότι παραλείπει γεύματα.

Πολλοί είναι επίσης οι Βρετανοί που έχουν περικόψει τις δαπάνες για ρούχα , αποφεύγουν τις κοινωνικές συναναστροφές ενώ κάποιοι υποστηρίζουν ότι έχει επηρεαστεί από το δυσμενές οικονομικό κλίμα η ψυχική τους υγεία .

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων θεωρούν ότι η κρατική υποστήριξη των οικονομικά ευάλωτων νοικοκυριών είναι μέχρι στιγμής ανεπαρκής. Η έρευνα του ΒΒC, που διεξήχθη στις αρχές Ιουνίου, αποκαλύπτει πώς το δυσμενές οικονομικό κλίμα επηρεάζει τη ζωή και την οικονομική, σωματική και ψυχική υγεία των Βρετανών πολιτών.

Το κόστος κατανάλωσης οικιακών συσκευών, της βενζίνης και των τροφίμων έχει αυξηθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες και, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, περισσότεροι από οκτώ στους 10 (το 81%) ανησυχούν για το αυξανόμενο κόστος ζωής. Επιπλέον, οι Βρετανοί αναγκάζονται να ξενυχτούν λιγότερο ή πηγαίνουν αραιά και που στο κομμωτήριο.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι πολίτες καταφεύγουν σε διάφορους τρόπους διαχείρισης και εξοικονόμησης χρημάτων:

- Περίπου το 82% των ερωτηθέντων σβήνουν τα φώτα κάποιες ώρες την ημέρα για να εξοικονομήσουν χρήματα.
- Το 72% ταξιδεύει λιγότερο με το αυτοκίνητο ενώ το 84% υποστηρίζει ότι ξοδεύει λιγότερα χρήματα για ρούχα το τελευταίο εξάμηνο .
Κλείσιμο
-Περίπου οι μισοί (52%) θα εργαστούν υπερωρίες τους επόμενους έξι μήνες για να βοηθήσουν στην αποπληρωμή των λογαριασμών.

Εκπρόσωπος της Tesco, της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές έχουν αλλάξει συνήθειες λόγω του πληθωρισμού. Για παράδειγμα, καταναλώνουν λιγότερα τρόφιμα και δεν επισκέπτονται συχνά τα σούπερ μάρκετ.
 

Πηγή: protothema.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ