Δηλητηρίαση του Αμπράμοβιτς με χημικά όπλα βλέπουν οι επιστήμονες: "Έχασε την όρασή του για πολλές ώρες"

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για τη δηλητηρίαση που φέρεται να έπαθε ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς, μετά από σχετικό ρεπορτάζ της Wall Street Journal.

Νέες αποκαλύψεις για την φερόμενη δηλητηρίαση του Ρόμαν Αμπράμοβιτς βλέπουν το φως της δημοσιότητας, μετά την σοκαριστική αποκάλυψη της Wall Street Journal.

Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος του Guardian, με ανάρτησή του στο Twiiter είπε πως πηγή με άμεση γνώση μόλις επιβεβαίωσε τις αναφορές της WSJ ότι ο Ρώσος ολιγάρχης εμφάνισε συμπτώματα δηλητηρίασης.

Ωστόσο, έδωσε και νέες πληροφορίες για την υπόθεση, αποκαλύπτοντας πως ο Ρόμαν Αμπράμοβιτς «έχασε την όρασή του για αρκετές ώρες και νοσηλεύτηκε στην Τουρκία».

Παράλληλα, όπως αποκαλύπτει η ομάδα ερευνητικής δημοσιογραφίας «Bellingcat», πληροφορίες τις οποίες αναδημοσιεύει και ο Guardian, η δηλητηρίαση συνέβη το βράδυ 3ης προς 4η Μαρτίου.

Οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα συμπτώματα είναι πιθανότατα αποτέλεσμα διεθνούς δηλητηρίασης με απροσδιόριστο χημικό όπλο, ενώ οι εμπειρογνώμονες δήλωσαν ότι η δόση και ο τύπος της τοξίνης που χρησιμοποιήθηκε ήταν μάλλον ανεπαρκείς για να προκαλέσουν απειλητικές για τη ζωή βλάβες.