Κάπνιζε, έβαλε αντισηπτικό χεριών και το ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες!

Κάπνιζε, έβαλε αντισηπτικό χεριών και το ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες!

Δείτε το βίντεο!

Τρομακτικές είναι οι εικόνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας από ένα αυτοκίνητο που πήρε φωτιά όταν ο οδηγός του έβαλε αντισηπτικό χεριών ενώ κάπνιζε. 

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη και ο άτυχος οδηγός από το Μέριλαντ των ΗΠΑ χρησιμοποίησε το αντισηπτικό την ώρα που είχε αναμμένο το τσιγάρο του, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να τυλιχτεί στις φλόγες σε ένα πάρκινγκ.

Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής για να σβήσουν τη φωτιά. «Η χρήση αντισηπτικού χεριών και το κάπνισμα είναι ένας κακός συνδυασμός σε μια μη αεριζόμενη περιοχή, όπως ένα αυτοκίνητο», είπε αξιωματούχος της Πυροσβεστικής στα μέσα ενημέρωσης.

 


Ο οδηγός, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό, κάπνισε και άρχισε να χρησιμοποιεί το αντισηπτικό, που πήρε φωτιά, η οποία εξαπλώθηκε στο αυτοκίνητο.

Αυτό πιστεύεται ότι οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητα του αντισηπτικού σε αλκοόλ, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά εύφλεκτο.

Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου του φρόντισαν τα εγκαύματά του, τα οποία δεν ήταν απειλητικά για τη ζωή του. Το όχημα ωστόσο καταστράφηκε εντελώς.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο περιστατικό σημειώνεται. Σύμφωνα με τη NY Post, μια γυναίκα από το Τέξας των ΗΠΑ έπαθε σοβαρά εγκαύματα τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν το αντισηπτικό στο δέρμα της πήρε φωτιά την ώρα που άναβε ένα κερί.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ