Οι πωλήσεις ρολογιών Hublot και Bulgari άγγιξαν τα προ πανδημίας επίπεδα

Οι πωλήσεις ρολογιών Hublot και Bulgari άγγιξαν τα προ πανδημίας επίπεδα

Και τα δύο brands παρουσιάζουν μοναδικά ρολόγια στην Watch Week LVMH

Τα brands ρολογιών πολυτελείας της LVMH, Hublot και Bulgari είδαν τις πωλήσεις του να φτάνουν πάνω από τα επίπεδα του 2019 το περασμένο έτος και αναμένεται μεγαλύτερη ανάπτυξη φέτος λόγω της ισχυρής ζήτησης στις ΗΠΑ.

Αυτό ανέφεραν στελέχη της εταιρείας στο Reuters, με αφορμή την Watch Week LVMH, που ξεκίνησε εχθές, Δευτέρα.

Η Hublot παρουσιάζει μια εξαιρετικά λεπτή έκδοση του ρολογιού της Big Bang, ενώ η Bulgari διαθέτει τα ρολόγια Serpenti Misteriosi που είναι κρυμμένα σε βραχιόλια και δαχτυλίδια που μοιάζουν με φίδια. Τα ρολόγια Serpenti, τα οποία κοστίζουν έως και 240.000 ευρώ, τροφοδοτούνται από μια νέα μινιατούρα μηχανικής κίνησης με την ονομασία Piccolissimo.

Οι πωλήσεις των ελβετικών ρολογιών πολυτελείας μειώθηκαν απότομα το 2020, όταν η πανδημία έκλεισε τα καταστήματα και περιόρισε τον τουρισμό. Όμως ανέκαμψαν πέρυσι, με τις ελβετικές εξαγωγές ρολογιών να βρίσκονται λίγο πάνω από τα επίπεδα του 2019 στα τέλη Νοεμβρίου, χάρη στην ισχυρή ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα.

Οι εξαγωγές ρολογιών της Ελβετίας για ολόκληρο το έτος αναμένονται στις 27 Ιανουαρίου, την ίδια ημέρα που ο όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH αναφέρει τα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους.

«Το 2021 ήταν μια καλή χρονιά, τα πήγαμε καλύτερα από το 2019», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hublot, Ricardo Guadalupe σε συνέντευξή του τη Δευτέρα, τονίζοντας την αύξηση των πωλήσεων κατά 30% στις Ηνωμένες Πολιτείες και τους «εξαιρετικούς αριθμούς» στην ηπειρωτική Κίνα. «Προφανώς δεν θα δούμε την ίδια ισχυρή ανάκαμψη μεταξύ 2021 και 2022, αλλά πιστεύουμε ότι θα έχουμε σταθερή ανάπτυξη», πρόσθεσε.

Είπε επίσης ότι οι αγορές των τουριστών εξακολουθούν να απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό και ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, κυρίως λόγω των εργαζομένων που νοσούν από την παραλλαγή Όμικρον, είχαν προκαλέσει καθυστερήσεις στην παραγωγή που ελπίζουμε ότι θα επιλυθούν μέχρι το καλοκαίρι.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Jean-Christophe Babin είπε στο Reuters ότι το brand τα πήγε καλύτερα πέρυσι από ό,τι πριν από την πανδημία του 2019 χάρη στα κέρδη του μεριδίου αγοράς που του αναλογούσε.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτή τη θετική τάση το 2022», είπε, προσθέτοντας ότι νέα μοντέλα από κίτρινο χρυσό θα συμβάλουν στην προσέλκυση Αμερικανών καταναλωτών που είναι λάτρεις αυτού του τύπου, ενώ οι Ασιάτες τείνουν να προτιμούν το ροζ χρυσό.

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες έγιναν η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μας πέρυσι και έχουν έναν από τους καλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης αυτή τη στιγμή», είπε ο Babin.
 

Με πληροφορίες Reuters

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ