«Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο» στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης
Για μαθητές από την Δ' έως και την Στ' τάξη Δημοτικού, στο πλαίσιο των εβδομαδιαίων καλοκαιρινών προγραμμάτων
Την ευκαιρία να ανακαλύψουν τους οργανισμούς με δηλητήριο, θα έχουν μαθητές από την Δ' έως την Στ' τάξη του Δημοτικού, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης-Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο πλαίσιο των εβδομαδιαίων καλοκαιρινών προγραμμάτων.
_Δ΄ έως και Στ΄ τάξη Δημοτικού
«Ανακαλύπτω τους οργανισμούς με δηλητήριο»
Ξέρω ότι πολλοί οργανισμοί, όπως οι σκορπιοί, οι αράχνες, οι μέλισσες και κάποια φίδια, έχουν δηλητήριο που το χρησιμοποιούν για να σκοτώσουν το θήραμά τους ή για άμυνα, όταν ενοχληθούν. Όμως ξέρω ότι υπάρχουν και φυτά με δηλητήριο! Προχτές στο Μουσείο όμως, άκουσα από έναν επιστήμονα και κάτι άλλο. Ακόμα και το δηλητήριο της μέλισσας μπορεί να είναι ένα πραγματικό φάρμακο για μας τους ανθρώπους! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ φοβάμαι λίγο όλα αυτά τα δηλητήρια… αλλά μ’ αρέσουν πολύ οι εκδρομές και η κατασκήνωση. Τί πρέπει να ξέρω και τί να προσέχω; Θα πάω στο Μουσείο να μάθω και μετά θα σας το πω!
Εβδομάδα υλοποίησης:
6 – 10 Ιουλίου
Περισσότερες πληροφορίες, εδώ: https://www.nhmc.uoc.gr/archives/505775
Δηλώσεις συμμετοχής: 2810 393630
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο
- Ορκωμοσία της καθηγήτριας κ. Παπαγιώτας Μήνη στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Μια ξεχωριστή «Τρίλιζα» αγάπης από την Πιτσουλάκης Ρομπογιαννάκης στο Φεστιβάλ Ξεχασμένου Παιχνιδιού
- Χανιά: Επίσκεψη αποδήμων στον Νίκο Καλογερή




