Αρναουτάκης: «Θετικός ο υπουργός στην υπογειοποίηση του ΒΟΑΚ»- Δείτε βίντεο

Μαρία Αγαπάκη
Μαρία Αγαπάκη

Όλα όσα ανέφερε ο Περιφερειάρχης Κρήτης για την αποσφράγιση των φακέλων με τις οικονομικές προσφορές και τη στήριξη στο αίτημα των δήμων Ηρακλείου, Μαλεβιζίου και Ρεθύμνης

Ικανοποίηση αλλά και προβληματισμός επικρατεί ταυτόχρονα στην Περιφέρεια Κρήτης αναφορικά με την αποσφράγιση των προσφορών για τον ΒΟΑΚ με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να είναι η εταιρεία εκείνη που έχει δώσει την καλύτερη προσφορά (δείτε ΕΔΩ).

Μάλιστα σε ερώτηση του Cretalive αναφορικά με το εάν η Περιφέρεια στηρίζει το αίτημα που έχουν καταθέσει οι δήμοι Ηρακλείου και Μαλεβιζίου για μερική υπογειοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα εξαιτίας οχλήσεων, ο κ. Σταύρος Αρναουτάκης είπε πως «στηρίζουμε το αίτημα των δήμων Ηρακλείου και Μαλεβιζίου για υπογειοποίηση. Σε συζήτηση που έχουμε κάνει με τον αρμόδιο υπουργό είναι θετικός. Όμως αυτά θα τα ανακοινώσει ο ίδιος».

Ο ίδιος ανέφερε ρητά και κατηγορηματικά ότι για την Περιφέρεια ο στόχος για το έργο του ΒΟΑΚ είναι «να γίνει ο δρόμος από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία» ενώ έκανε εκτενή αναφορά, εκδηλώνοντας τον προβληματισμό του, για τις δαιδαλώδεις και χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα- «η φάση για τη σύμβαση παραχώρηση είναι το ξεκίνημα από Κίσσαμο μέχρι Ηράκλειο. Έχει ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά» είπε συγκεκριμένα.

Τόνισε επίσης ότι είναι το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης για το οποίο θα γίνονται μελέτες τους επόμενους… 60 μήνες! «Παράλληλα δεν αφήνουμε τα μεγάλα θέματα που έχουν θέσει ο δήμος Ηρακλείου, Μαλεβιζίου και Ρεθύμνης. Σε συνεργασία με τους υπουργούς πρέπει να δούμε πώς θα ξεμπλοκάρουν οι διαδικασίες από τα διάφορα εμπόδια τα οποία τίθενται» υπογράμμισε.

«Σε θετική εξέλιξη είναι και το αίτημα για το Ρέθυμνο αλλά θα περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις από τον κ. Σταϊκούρα» κατέληξε ο Σταύρος Αρναουτάκης.

Προβληματισμό από την πλευρά του εξέφρασε και ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων κ. Νίκος Σκουλάς λέγοντας ότι «παρακολουθούμε στενά την διαγωνιστική διαδικασία προκειμένου να μην έχουμε καθυστερήσεις από τις οποίες θα απολεστούν κρίσιμοι πόροι για την πορεία του έργου, όπως το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας στο οποίο κινδυνεύουν τα 200 εκατ. ευρώ με τα οποία συμμετέχει το Δημόσιο και με άλλα 600 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ. Ο χρονικός ορίζοντας του Ταμείου Ανάκαμψης είναι το τέλος του 2025 και μέχρι τότε πρέπει να έχει συμβασιοποιηθεί και εκτελεστεί ένα μεγάλο μέρος της σύμβασης».

«Η Περιφέρεια παρακολουθεί με ενδιαφέρον και ζέση τις εξελίξεις για τον ΒΟΑΚ. Έχουμε επισημάνει επανειλημμένα, ως υπηρεσία Τεχνικών Έργων, τις συνέπειες από την καθυστέρηση των διαδικασιών για την διαγωνιστική διαδικασία του ΒΟΑΚ» τόνισε ο κ. Σκουλάς.

Δείτε επίσης:

ΒΟΑΚ: Από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η καλύτερη προσφορά για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ