Ευθύνες στους πολίτες για τους ελλιπείς φακέλους στο Αρκαλοχώρι ρίχνει το Υπουργείο!

Newsroom
Newsroom

Τι απάντησε ο Χρήστος Τριαντόπουλος στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Φραγκίσκου Παρασύρη - Τι αναφέρει ο ίδιος ο Υπουργός

"Μια διαδικασία fast track, μέσα από την οποία θα δίνεται η δυνατότητα εναλλακτικής υποβολής του φακέλου άδειας επισκευής από ιδιώτες μηχανικούς μέσω της πλατφόρμας e-adeies ή προσλήψεις μηχανικών, προκειμένου να ξεμπλοκάρει η εξέταση των αδειών ανακατασκευής των σεισμόπληκτων και συγκεκριμένες απαντήσεις για το αν η Κυβέρνηση σκοπεύει 2 χρόνια και 2 μήνες μετά το σεισμό να προχωρήσει σε ειδικό σχέδιο ανασυγκρότησης της περιοχής", ζήτησε με επίκαιρη ερώτηση που συζητήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, ο Φραγκίσκος Παρασύρης Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος, απαντώντας στο Βουλευτή Ηρακλείου, αντί συγκεκριμένων απαντήσεων, επέλεξε να επαναλάβει τα όσα είχε πει σε παλαιότερη ερώτηση σχετική με το Αρκαλοχώρι και φυσικά να μην απαντήσει και να μη δεσμευτεί για κανένα συγκεκριμένο ζήτημα.

-Φραγκίσκος Παρασύρης: «…Έχει περάσει τόσο διάστημα και παρότι σας παρακολουθούμε τόσον καιρό να αναφέρεστε στην περιοχή, ακούμε μόνο λόγια και δεν βλέπουμε έργα.

Δυστυχώς, το Αρκαλοχώρι από την Κυβέρνηση αυτή έχει ξεχαστεί, αλλά πρέπει να σας πω ότι εμείς θα βρισκόμαστε εδώ να σας το υπενθυμίζουμε. 

Τα προβλήματα είναι πολλά, τα ξέρετε: οι πλειστηριασμοί, το κλείσιμο των επιχειρήσεων, η κατάσχεση λογαριασμών, οι εξώσεις στους οικισμούς, τα χρήματα που έχουν μπει στους λογαριασμούς από την αρωγή και παραμένουν αναξιοποίητα.

Ενώ για την ΤΑΕΦΚ είπε «…Να θυμίσω ότι το 1999 στον σεισμό της Αθήνας, που είχαμε αντίστοιχους φακέλους, προσλήφθηκαν τριακόσιοι μηχανικοί. Στην υπηρεσία ΤΑΕΦΚ του Ηρακλείου αυτή τη στιγμή βρίσκονται μόνο δεκαεπτά μηχανικοί. Αν το ποσοστό αυτό που σας είπα, δηλαδή σαράντα μία μόνο άδειες σε σχέση με τις οκτώ χιλιάδες αιτήσεις, οι οποίες έχουν κατατεθεί, δεν είναι ικανό να σας πει τίποτα, γιατί δεν πάτε με μία fast track διαδικασία μέσω της πλατφόρμας e-Άδειες και η ΤΑΕΦΚ να ελέγχει μόνο τους ιδιώτες μηχανικούς αν έκαναν σωστά τη δουλειά τους»;

-Χρήστος Τριαντόπουλος: «Δυστυχώς, μέχρι τώρα όμως, δεν έχει γίνει η υποβολή των σχετικών φακέλων από πολλούς πολίτες της περιοχής. Υπάρχει ζήτημα με τις ελλείψεις στους φακέλους. Υπάρχει ζήτημα με θέματα που αφορούν στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των κτηρίων, τις ανοιχτές κληρονομικές υποθέσεις με σημαντικό μέρος του πληθυσμού, που επηρεάζει τους φακέλους που κατατίθενται. Όταν οι φάκελοι επισκευής υποβάλλονται ορθά, οι σχετικές άδειες εκδίδονται από την αρμόδια υπηρεσία».

Το Υπουργείο αποδίδει την κατάσταση στις ελλείψεις των φακέλων, μεταφέροντας την ευθύνη στους πολίτες.

-Φραγκίσκος Παρασύρης: «Ο Πρωθυπουργός, υποσχέθηκε ένα ειδικό σχέδιο ανασυγκρότησης για την περιοχή. Αυτό που σας αναφέρω στην ερώτηση δεν είναι λόγια του αέρα. Υπάρχει ο ν. 4635/2019 και στο άρθρο 130, παρ. 6 αναφέρει τα ειδικά προγράμματα φυσικών καταστροφών. 

Πείτε μας: Είστε διατεθειμένος να προχωρήσετε σε ένα ειδικό πρόγραμμα φυσικών καταστροφών, όπως το περιγράφετε μέσαστη νομοθεσία, το οποίο θα μπορεί να χρηματοδοτηθεί και από εθνικούς πόρους, αλλά και από ευρωπαϊκούς πόρους, έτσι ώστε η περιοχή να οδηγηθεί σε μια αναπτυξιακή τροχιά διαφορετική και να ξεπεράσει τη δημογραφική, κοινωνική και οικονομική κατάσταση που σήμερα βιώνει»;

-Χρήστος Τριαντόπουλος: Για ακόμα μια φορά το Υπουργείο περιορίστηκε στο να δηλώσει πως σκοπεύει -γενικά και αόριστα- να ενισχύσει το στελεχιακό δυναμικό του Τ.Α.Ε.Φ.Κ., αποφεύγοντας να δώσει συγκεκριμένα δεδομένα.

Αναγνωρίζοντας, επί της ουσίας, την αξεπέραστη γραφειοκρατία απέδωσε σε αυτή την ευθύνη για τις καθυστερήσεις δηλώνοντας πως «η ολοκλήρωση κληρονομικών εκκρεμοτήτων και οι ελλείψεις στους φακέλους», παρεμποδίζει την έκδοση αδειών.

Στην τοποθέτησή του ο Υπουργός δεν έδωσε καμία απολύτως απάντηση ούτε για το πώς σκοπεύει να επιταχύνει την έκδοση αδειών, ούτε αν εξετάσει μια άλλη πιο ευέλικτη διαδικασία για να προχωρήσει η εξέταση των φακέλων. Όπως ήταν αναμενόμενο παρουσίασε για συνεχή φορά τα ποσά που δόθηκαν από την αρωγή στους πληγέντες, τα οποία παραμένουν δεσμευμένα στους τραπεζικούς λογαριασμούς

Κατά τη δευτερολογία του ο Φραγκίσκος Παρασύρης υπενθύμισε στον Χρήστο Τριαντόπουλο πως τα «66 εκατομμύρια της αρωγής λιμνάζουν στους λογαριασμούς επειδή δεν υπάρχει η διαδικασία για την εκταμίευσή τους».

-Φραγκίσκος Παρασύρης: «Έρχεστε εδώ και δεν έχετε ούτε μία πρόταση. Ειλικρινά νιώθετε υπερήφανος με τους ρυθμούς με τους οποίους προχωρούν οι εκδόσεις των αδειών; (…)Είναι δυνατόν να έρχεστε εδώ και να μας διαβάζετε τυφλοσούρτες, που τους διαβάζετε επανειλημμένως τη μία μετά την άλλη φορά, και να απαντάτε εδώ, απέναντι σε Βουλευτές, οι οποίοι πρέπει να απολογηθούν στην τοπική κοινωνία με αυτόν τον τρόπο; Δεν έχετε κανένα σχέδιο; Και ποια είναι η απάντησή σας για το ειδικό σχέδιο ανασυγκρότησης, που σας είπαμε, το οποίο προβλέπεται από τον νόμο; Έχετε κάποια απάντηση;»

Κλείνοντας ο Φραγκίσκος Παρασύρης απευθυνόμενος στον Υπουργό ζήτησε συγκεκριμένες απαντήσεις σχετικά με τη στελέχωση του ΤΑΕΦΚ και τη διαδικασία αδειοδότησης και φυσικά για την ανάγκη εκπόνησης ενός ειδικού σχεδίου ανασυγκρότησης. 

-Χρήστος Τριαντόπουλος: «Προωθείται μια μεταρρύθμιση για την έκδοση αδειών, η οποία όμως δεν έχει καμία σχέση με το Αρκαλοχώρι. Εκεί, όπως σας είπα, το μεγάλο ζητούμενο είναι οι ελλείψεις στους φακέλους. Αν δεν λυθεί το ιδιοκτησιακό, ποιος είναι αυτός που θέλει να χτίσει το σπίτι, πώς θα καταθέσει φάκελο για να κτιστεί το σπίτι»;

Δήλωση 

Σε δήλωσή του ο Φραγκίσκος Παρασύρης τονίζει:

«Aντί του Ειδικού Σχεδίου Ανασυγκρότησης για το Αρκαλοχώρι (Master Plan), ο Υπουργός στο κλείσιμο της απάντησής του αναφέρθηκε σε μελέτη που εκπονεί το Οικονομικό Επιμελητήριο. Συνεχίζοντας τη συνεργασία μου με τους τοπικούς φορείς, με έκπληξη πληροφορήθηκα πως η μελέτη αυτή έχει προϋπολογισμό τα 15.000€. Αν αυτό δεν χαρακτηρίζεται εμπαιγμός της τοπικής κοινωνίας, τότε πραγματικά υπάρχει πρόβλημα στην αντίληψη της πραγματικότητας. Παρά τις καθυστερήσεις, παρά την κατάρρευση στο πεδίο, του επιτελικού κράτους, έστω και τώρα, ας σοβαρευτούν. Άλλωστε, όπως αναγνώρισε και ο Προεδρεύων της συνεδρίασης κ. Γεωργαντάς απευθυνόμενος στον Υπουργό του επεσήμανε πως οφείλει με συγκεκριμένες και στοχευμένες προτάσεις να ξεπεράσει τις παθογένειες και πως ο κόσμος περιμένει συγκεκριμένες απαντήσεις».

trianto

Τριαντόπουλος στη Βουλή: "Το σχήμα της στεγαστική συνδρομής θα βελτιωθεί και θα προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα"

Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Αρμόδιος για την Αποκατάσταση από Φυσικές Καταστροφές και την Κρατική Αρωγή, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, απάντησε στην επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή.

Όπως τονίστηκε, η Επίκαιρη Ερώτηση που τέθηκε, είχε ως θέμα πρωτοβουλίες για την ανασυγκρότηση της ευρύτερης περιοχής του Αρκαλοχωρίου που επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου 2021.

Κατά την πρωτολογία του ο Υφυπουργός, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, είχε την ευκαιρία να συζητήσει, εκ νέου, το σχέδιο στήριξης και αποκατάστασης μετά τον σεισμό που έπληξε την περιοχή του Αρκαλοχωρίου, σημειώνοντας ότι: «[…] είναι ένα σχέδιο που ξεκίνησε από την πρώτη στιγμή, με συχνή παρουσία στο πεδίο, με στόχο η στήριξη να φτάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται και σε όσους την έχουν ανάγκη. Από την πρώτη στιγμή είμαστε σε συνεργασία με όλους για την υλοποίηση ενός σχεδίου στήριξης και αποκατάστασης, με δημοσιονομική επίπτωση κοντά στα 300 εκατ. ευρώ για τις επιχειρήσεις, την τοπική οικονομία, τις υποδομές και φυσικά, τα κτήρια. Είναι ένα σχέδιο με διάφορα συστατικά, με την πρώτη αρωγή η οποία έφτασε τα 66 εκατομμύρια ευρώ προς περισσότερους από 7.500 αιτούντες στην πλατφόρμα της πρώτης αρωγής «arogi.gov.gr.».

Είναι σχήμα πρώτης αρωγής προς τα νοικοκυριά, που περιλάμβανε την υψηλότερη μέχρι τότε χορήγηση πρώτης αρωγής, η οποία έφτανε τα 20.000 ευρώ ανά σπίτι που είχε χαρακτηριστεί ως κόκκινο από τα αρμόδια κλιμάκια. Μια σημαντική, λοιπόν, πρώτη ενίσχυση δόθηκε στους πληγέντες στο Αρκαλοχώρι. Σημαντική ήταν και η στήριξη προς τις επιχειρήσεις, που αναφέρατε ότι δεν έχουν στηριχθεί, περιλαμβάνοντας τρία μέτρα στήριξης, που μεταφράζονται σε προκαταβολή μετά την πρώτη αρωγή 415.000 ευρώ προς 142 επιχειρήσεις, με την τελική επιχορήγηση προς 365 επιχειρήσεις να έχει διαμορφωθεί κοντά στις 650.000 ευρώ, μη επιστρεπτέα επιχορήγηση 1 εκατ. ευρώ προς 133 επιχειρήσεις, έκτακτη στήριξη ακόμα 1 εκατ. ευρώ προς 183 επιχειρήσεις. Και άλλα μέτρα και άλλες απαλλαγές. Τα μεγέθη αυτά είναι αυτά που αποτυπώνουν την αλήθεια. Και, φυσικά, για την ολοκλήρωση του σχήματος της κρατικής αρωγής, το τελικό ποσό της ενίσχυσης και της αποζημίωσης θα δοθεί όταν οι πολίτες υποβάλουν τους φακέλους στις αρμόδιες υπηρεσίες, όπως και οι ίδιοι το γνωρίζουν άλλωστε. Δυστυχώς, μέχρι τώρα όμως, δεν έχει γίνει η υποβολή των σχετικών φακέλων από πολλούς πολίτες -αρκετούς πολίτες, θα μου επιτρέψετε να πω- της περιοχής, με αποτέλεσμα προς διευκόλυνσή τους, να επεκταθεί ο χρονικός ορίζοντας για την υποβολή από τα δύο στα τρία έτη.

Φυσικά, όπως και εσείς αναφέρατε, το μεγάλο ζητούμενο είναι η υλοποίηση του σχήματος της στεγαστικής συνδρομής, για να επισκευαστούν τα σπίτια από τους πολίτες. Υπάρχει ζήτημα με τις ελλείψεις στους φακέλους. Υπάρχει ζήτημα με θέματα που αφορούν στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των κτηρίων, τις ανοιχτές κληρονομικές υποθέσεις με σημαντικό μέρος του πληθυσμού, που επηρεάζει τους φακέλους που κατατίθενται. Όταν οι φάκελοι επισκευής υποβάλλονται ορθά, οι σχετικές άδειες εκδίδονται από την αρμόδια υπηρεσία. Για να επιταχυνθεί αυτός ο ρυθμός, σχεδιάζουμε -και το έχω αναφέρει και σε προηγούμενη ευκαιρία στη Βουλή- να ενισχύσουμε περαιτέρω το στελεχιακό δυναμικό του σχετικού γραφείου που έχουμε δημιουργήσει στο Ηράκλειο, ενώ προς επικούρηση αυτού συνεργάζονται και τα στελέχη από τα Χανιά.

Και φυσικά, χρειάζεται η συνεργασία όλων, όπως χρειάζεται να αναγνωρίζουμε το πραγματικό ζητούμενο. Δεν είναι κάτι αόριστο η γραφειοκρατία. Προφανώς, υπάρχει μια συγκεκριμένη γραφειοκρατία για να χτιστεί ένα σπίτι. Πάντοτε υπήρχε και πάντα θα υπάρχει. Όμως, πριν από αυτό υπάρχει μια βασική προϋπόθεση, η αποσαφήνιση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, η συμφωνία σε περιπτώσεις πολυϊδιοκτησίας, αλλά και η ολοκλήρωση κληρονομικών εκκρεμοτήτων και άλλες ελλείψεις. Αυτά δεν είναι αόριστα, δεν είναι γραφειοκρατία, δεν αποτελούν τοπική ιδιαιτερότητα. Μιλήσατε για προσαρμοστικότητα. Είναι συγκεκριμένα θέματα, γνωστά σε κάθε περίπτωση, τα οποία δεν αναφέρετε ποτέ ούτε εσείς ούτε άλλοι συνάδελφοι που κάνουν Ερωτήσεις.

Είναι θέματα που πρέπει να τα δούμε στην πραγματική τους διάσταση και πρέπει να τα λύσουμε για να προχωρήσουμε, ώστε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.».

Μάλιστα, κατά τη δευτερολογία του, ο Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Φραγκίσκος Παρασύρης, αναγνώρισε τα θέματα αυτά, ιδιαίτερα, ως προς τις κληρονομικές εκκρεμότητες, αναφέροντας πως «[…] είμαι κληρονόμος ενός κτίσματος το οποίο έχει υποστεί ζημιές. Έχω στον λογαριασμό μου τα χρήματα της αρωγής και δεν προχωράει, διότι ακριβώς γνωρίζω ότι θα κολλήσει η διαδικασία και δεν θα εκταμιευτούν τα χρήματα ποτέ από την αρωγή για να προχωρήσω παρακάτω στη διαδικασία. Αυτή είναι η νοοτροπία που επικρατεί και σε αυτή τη νοοτροπία πρέπει και εσείς να μπείτε, έτσι ώστε να προχωρήσετε στο συγκεκριμένο σχέδιο […]».

Κατά τη δευτερολογία του, ο Υφυπουργός, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, ανέφερε ότι «[...] έχω πει κι άλλες φορές, λοιπόν, ότι το πλαίσιο της στεγαστικής συνδρομής θα αλλάξει. Είναι κάτι που κληρονομήσαμε από όλα τα παλιά προηγούμενα χρόνια. Ποιος κυβερνούσε τότε; Νομίζω και το ΠΑΣΟΚ. Δεν έκανε πολλές αλλαγές. Το ίδιο πλαίσιο είναι του 1999, του 2000, του 2004. Αυτό θα το αλλάξουμε. Θα το αλλάξουμε και η μεταρρύθμιση θα δρομολογηθεί. Ήδη, το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών στην προηγούμενη κυβερνητική θητεία ήρθε και έχει καταθέσει νομοθετική πρωτοβουλία η οποία επικαιροποιείται και μέσα στις επόμενες εβδομάδες, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θα έχει κατατεθεί. Φυσικά θα έχει σχέση με τον ευρύτερο προσανατολισμό για τη μεταρρύθμιση που κάνουμε του σχετικού θεσμικού πλαισίου που θα εναρμονίζεται και με την ανάγκη ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης. 

Η υλοποίηση, όμως, της μεταρρύθμισης δεν έχει καμία σχέση με το Αρκαλοχώρι. Εκεί, όπως σας είπα, το μεγάλο ζητούμενο είναι οι ελλείψεις στους φακέλους. Αν δεν λυθεί το ιδιοκτησιακό, ποιος είναι αυτός που θέλει να χτίσει το σπίτι, πώς θα καταθέσει ολοκληρωμένο φάκελο για να κτιστεί το σπίτι;

Προφανώς, λοιπόν, όπως και εσείς, θεωρώ ότι όλοι θέλουμε να προχωρήσει η διαδικασία για να αποκατασταθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται τα σπίτια. Γι’ αυτό, απάντησα και στην πρωτολογία μου, θα αυξήσουμε τα στελέχη που έχει το τοπικό γραφείο. Κι αυτό γίνεται και μέσα από το έργο που κάνουν τα στελέχη της ΔΑΕΦΚ οι οποίοι είναι σε συνεχή συνεργασία με τους πολίτες. Οι ίδιοι οι πολίτες του Αρκαλοχωρίου το αναγνωρίζουν αυτό. Έχουν μία αγαστή συνεργασία με τα στελέχη εκεί. Μάλιστα δεν είμαστε αρνητικοί να κάνουμε τις όποιες προσαρμογές όπως τις έχουμε κάνει. Απλώς οι ελλείψεις, όπως σας ανέφερα, εδράζονται σε δομικά ζητήματα. Δεν είναι θέμα προσαρμογής μιας διαδικασίας. Δεν είναι θέμα γραφειοκρατίας. Είναι θέμα ουσίας.  Όταν αναφέρεστε στην ιδιοκτησία ενός ακινήτου που πρέπει να κατασκευαστεί πρέπει πρώτα να αποσαφηνιστεί αυτό και μετά να κατατεθεί ο φάκελος για να χτιστεί ένα σπίτι. Ποιος θα είναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού αυτού; Έτσι, λοιπόν, μεγάλος αριθμός φακέλων είναι σε εκκρεμότητα και υπάρχουν ζητήματα, όπως σας είπα, για το ιδιοκτησιακό καθεστώς και για το κληρονομικό καθεστώς, όπως ο ίδιος αναφέρατε. 

Για την αποκατάσταση των πληγέντων κτιρίων έχουν υποβληθεί 2.495 κτίρια, για την έκδοση άδειας επισκευής. Έχουν εκδοθεί 46 άδειες. Έχουν αυξηθεί σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα γιατί κάποιοι πολίτες πήγαν τις ελλείψεις που είχαν στους φακέλους τους. Έχουν σταλεί 988 έγγραφα για να αναφερθούν στις ελλείψεις που πρέπει να δώσουν και έχουν ενημερωθεί 1.164 ιδιοκτήτες μέσα από την επικοινωνία που έχουν με τα κλιμάκια και τον φάκελο πληρότητας, το φύλλο πληρότητας ως προς τις ελλείψεις. Άρα, με την προσκόμιση των ζητούμενων δικαιολογητικών θα εκδοθούν και οι άδειες. Δεν είναι, λοιπόν, θέμα γραφειοκρατίας έτσι αόριστα την οποία σε κάθε διάσταση του σχήματος που υλοποιούμε προσπαθούμε να τη μετριάσουμε. Σε κάθε διάσταση. Αυτή είναι η προτεραιότητά μας. 

Και φυσικά δεν φεύγει το βλέμμα μας από την επόμενη μέρα της περιοχής. Και αναφέρομαι στο ειδικό πολεοδομικό σχέδιο για το Αρκαλοχώρι, όπου κι αυτό το σημειώνετε στην Ερώτησή σας. Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου το σύνολο του μελετητικού αντικειμένου θα έχει παραδοθεί, σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Θα κατατεθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, προκειμένου να ελεγχθεί και στη συνέχεια να δημοσιοποιηθεί μέσω της στρατηγικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων προς τους φορείς και τους πολίτες της περιοχής. Υπενθυμίζουμε ότι η μελέτη αυτή περιλαμβάνει την κύρια χωροταξική μελέτη, τον καθορισμό της χρήσης γης, όρους δόμησης, πολεοδομικό κανονισμό, μελετά τη γεωλογική καταλληλότητα των προς πολεοδόμηση περιοχών, οριοθετεί τα ρέματα και προβλέπει μέτρα για την ανθεκτικότητα και την προσαρμογή των οικισμών στην κλιματική κρίση. Άρα, το βασικό αναπτυξιακό υπόβαθρο για την περιοχή, όπως πρώτος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε, προχωρά στην ολοκλήρωσή του και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα

Παράλληλα, προχωρά και η μελέτη για την ανάπτυξη της περιοχής, την οποία έχουμε αναθέσει στο Οικονομικό Επιμελητήριο. Το γνωρίζετε. Γιατί λέτε ότι δεν υπάρχει καμία προοπτική; Εκπονείται μελέτη για την ανάπτυξη της περιοχής από το Οικονομικό Επιμελητήριο εδώ και κάποιους μήνες. Μόλις είναι ώριμη η μελέτη και παραδοθεί, θα γνωστοποιηθεί και σε εμάς, θα γνωστοποιηθεί και σε εσάς. Άρα, προς αυτήν την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε όλοι, σε συνεργασία με όλους, στηρίζοντας την περιοχή».

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ