"Γολγοθάς" η εξυπηρέτηση στα ΕΛΤΑ Αλικαρνασού

Newsroom
Newsroom

Διαμαρτυρίες των πολιτών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες

Αγαπητό Cretalive,

Πρέπει να καταφεύγουμε στα ΜΜΕ, τελικά, για να ευαισθητοποιείται οι αρμόδιοι...

Για μια φορά ακόμα λοιπόν αναγκάζομαι να καταφύγω στο Cretalive για να ενημερώσω σχετικά με την ...τριτοκοσμική κατάσταση που επικρατεί στα ΕΛΤΑ Αλικαρνασσού.

Σε ένα σύγχρονο κατάστημα δυστυχώς η νοοτροπία και η παροχή υπηρεσιών θυμίζει Καλκούτα του 1950...

Δύο υπάλληλοι, στα ταμεία (το κατάστημα διαθέτει 3 γκισέ) για να αντιμετωπίσουν τον όγκο δουλειάς ενός προαστίου του Ηρακλείου που μεγαλώνει (αλήθεια τα…ΕΛΤΑ είχαν κάνει κάποια μελέτη πριν φτιάξουν το κατάστημα ) με ουρές που φτάνουν μέχρι έξω, χαμένο χρόνο αναμονής κλπ 

Όταν δουλεύουν μάλιστα (τις σπάνιες φορές) και τα δύο γκισέ, δεν υπάρχει κανένας από πίσω.... 

Επίσης το προνομιακό "καθεστώς" των δημοσίων υπηρεσιών που εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα ό,τι ώρα κι αν αποφασίσουν να έρθουν, μπορούν να μας το εξηγήσουν;

Ενώ φυσικά και μπορούν οι δημόσιες υπηρεσίες να έχουν εκτός σειράς εξυπηρέτηση μια "νεκρή" ώρα που δε θα κάνει η…ουρά “φιδάκι”. Στο κάτω κάτω ο κλητήρας έρχεται με την αλληλογραφία, όχι ο γενικός διευθυντής/

Ας σκεφτούν τον κόσμο λίγο... Πρέπει να γνωρίζουν ότι ταλαιπωρούν τους πελάτες τους, εταιρείες που τους έχουν εμπιστευθεί αντικείμενα προς πώληση και όλη αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχίζεται. 

Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν (και αυτό ισχύει για όλους) καλό θα ήταν να κάνουν ένα υπόμνημα και να παραδώσουν τα κλειδιά του υποκαταστήματος.

ΑΝ πάλι δεν θέλουν να εργάζονται πλέον σε μια εταιρεία κοινής ωφέλειας μπορούν να στείλουν βιογραφικό σε κάποια εταιρεία ταχυμεταφορών...

 

Α.Α.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ