Η ΕΛΜΕ Ηρακλείου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Newsroom
Newsroom

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ανακοίνωση από την Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου (ΕΛΜΕ Ηρακλείου) για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τις "απαράδεκτες τακτικές επιβολής" όπως αναφέρει "από τους "συμβούλους"... "

 "Παρά το κλίμα της γενικευμένης κοινωνικής οργής μετά το έγκλημα στα Τέμπη, παρά την ομόθυμη αντίθεση του κλάδου στην αξιολόγηση και τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών , το ΥΠΑΙΘ και οι παρατρεχάμενοι «σύμβουλοί» του επιμένουν να προχωρήσουν το έργο της ατομικής αξιολόγησης.
Τηλέφωνα στα σπίτια νεοδιόριστων, πιέσεις, απειλές και κρυφές αξιολογήσεις από τους συλλόγους των σχολείων, συνθέτουν το ύφος και το ήθος αυτής της δόλιας διαδικασίας που στόχο έχει τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων και τη μετατροπή των μόνιμων σε… δόκιμους, και όχι το αντίθετο, όπως υποκριτικά διατείνεται το υπουργείο.
Μάλιστα την ημέρα της Πανεργατικής Απεργίας (8 Μάρτη) -που ένα ανθρώπινο ποτάμι οργής ξεχύθηκε στους δρόμους σε όλη την Ελλάδα για να καταδικάσει το πολύνεκρο έγκλημα στα Τέμπη, να ζητήσει την τιμωρία των ενόχων, διεκδικώντας παράλληλα ασφαλείς και φθηνές μεταφορές, διάλεξε σύμβουλος Φιλολόγων για να αξιολογήσει νεοδιόριστη συνάδελφο !!!

 Ούτε η μνήμη των 57 νεκρών –μεταξύ των οποίων ήταν και μαθητές- ούτε οι δεκάδες τραυματισμένοι, ούτε η διάχυτη θλίψη και η οργή εκατοντάδων χιλιάδων φοιτητών, μαθητών και λαού που απλώθηκε σε όλη την Ελλάδα, δε στάθηκαν εμπόδιο για την … απρόσκοπτη διεξαγωγή της αξιολογικής διαδικασίας….Αιδώς Αργείοι…!
Ποιες άραγε παιδαγωγικές αρχές και αξίες υπαγορεύουν το ατομικό πάνω από το συλλογικό, την αδιαφορία μπροστά στο θάνατο και το έγκλημα, την απαξίωση της συλλογικότητας και της διεκδίκησης ως βασικό θεμέλιο της κοινωνικής ζωής;;;
Ποιο ιστορικό και κοινωνικό κεκτημένο διδάσκουμε όταν απαξιώνουμε την απεργία και τις συλλογικές κοινωνικές διεκδικήσεις που αποτελούν δικαιώματα κατακτημένα με αίμα;
Η αξιολόγηση αποτελεί μια ΄΄ επιβράβευση΄΄ της μη συμμετοχής ,στην μαζική απεργιακή κινητοποίηση του λαού και της νεολαίας; …
Oι κατεπείγουσες διαδικασίες όμως αξιολογητών και υπουργείου να προωθήσουν το μέτρο μέσα σε τέτοιες ζοφερές κοινωνικές συνθήκες, δείχνουν ποιος είναι ο πραγματικός στόχος των αντιλαϊκών νόμων της Αξιολόγησης για την παιδαγωγική και εν γένει εκπαιδευτική πράξη: Είναι η «παιδαγωγική» πράξη που ακολουθεί το δόγμα «νόμος και τάξη», είναι η πράξη της υποταγής και της συμμόρφωσης προς τας… υποδείξεις.
Η βιασύνη του υπουργείου στο παρά ένα των εκλογών αποδεικνύει επίσης την προσπάθεια δημιουργίας τετελεσμένων για την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, τη λειτουργία τους με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, αν και το έγκλημα στα Τέμπη αποδεικνύει τα καταστροφικά αποτελέσματα της εγκληματικής πολιτικής του συστήματος και των κυβερνήσεων, της πολιτική των μνημονίων, του κέρδους, της ιδιωτικοποίησης και της διάλυσης των δημόσιων κοινωνικών αγαθών.
 Καλούμε τους νεοδιόριστους συναδέλφους να μην φοβούνται, να μην ενδίδουν σε πιέσεις καιεκβιασμούς, αλλά να συνταχθούν με το σωματείο υπογράφοντας τη δήλωση της ΑΠΕΡΓΙΑΣ- ΑΠΟΧΗΣ ώστε μαζικά και συλλογικά να διεκδικήσουμε άμεση μονιμοποίηση για όλους χωρίς αξιολόγηση. 
 ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ -ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ- ΑΝΤΙΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ -ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ-ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΡΥΦΕΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 
 ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΙΩΝΑ"

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ